شما اینجا هستید

آموزش و پرورش » کلنگ ساخت مدرسه شش کلاس روستای قول حاجی بر زمین زده شد

به گزارش گنبدی ها، صبح چهارشنبه ۱۷دی ۱۳۹۹ مراسم کلنگ زنی مدرسه خیّرساز درگنبد کاووس با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش گنبد کاووس و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

این مدرسه ۶ کلاسه با کمک خیران روستایی و همچنین مشارکت اداره تجهیز و نوسازی مدارس استان ساخت خواهد شد .

این مدرسه ۳۵۰ مترمربع زیربنا خواهد داشت و ظرف یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته کمال الدین نظرنژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس با ساخت این مدرسه امکان جدا کردن مدرسه متوسطه و ابتدایی در این روستا و همچنین تفکیک دانش آموزان دختر و پسر ایجاد خواهد شد.

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان که برای برای کلنگ زنی این مدرسه به گنبد کاووس آمده بود گفت: این مدرسه ۶کلاسه به مساحت۳۵۰مترمربع، صد و چهارمین مدرسه خیّرساز گنبدکاووس بوده که با مشارکت خیّران روستای قول حاجی و اداره کل نوسازی مدارس گلستان ساخته خواهد شد.

گوهری راد همچنین در رابطه با نحوه فعالیت مدارس بیان کرد، بر اساس تصمیم ستاد کرونا استان گلستان با آغاز پیک دوم کرونا مدارس به شکل غیر حضوری شد و آزمونهای مدارس هم اکنون آغاز شده و معلمان موظفند به شکل غیر حضوری و با استفاده از شبکه آموزشی شاد از دانش آموزان آزمون بگیرند.

وی همچنین در مورد مدارسی که در روستاها قرار دارد و امکان اتصال اینترنت در آنها موجود نیست گفت آزمون دانش‌آموزان در این روستاها به صورت حضوری برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس