شما اینجا هستید

اجتماعی » فرماندار ویژه گنبدکاووس: فقدان آیت الله رئیسی بسیار سخت است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس روز یکشنبه در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام (ره) و اعزام کاروان راهیان نور شهرستان گنبدکاووس با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه افزود: در دولت سیزدهم کارهای زیربنایی و زیرساختی خوبی در بخش‌های عمرانی و فرهنگی کشور و نیز استان گلستان انجام شد و وظیفه داریم خدمات دولت را برای مردم تبیین کرده و در مسیر حرکتی، رئیس جمهور شهید حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: باحضور پرشور مردم در آیین‌های تشییع و بزرگداشت شهدای خدمت، پاسخ محکمی به یاوه گویان و عافیت طلب‌های داخلی و دشمنان انقلاب داده شد.

دهرویه با مهم دانست حضور پرشور مردم در مراسم‌های سالگرد ارتحال امام، برلزوم همکاری و مساعدت همه ادارات و نهادها، اصناف و نیکوکاران گنبدکاووس جهت پشتیبانی اعزام کاروان‌ها به مرقد امام راحل و راهیان نور تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این جلسه با تسلیت در پیش‌بودن سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: برای شرکت در آیین‌های ارتحال امام در مرقد ایشان، کاروانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر از مردم این شهرستان اعزام خواهند شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس