شما اینجا هستید

اخبار گنبد » پیام تسلیت رئیس جمهور و رئیس شورای مردمی ترکمنستان به ایران

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، سردار بردی محمداف رئیس جمهور و قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مردمی کشور ترکمنستان در پیامهایی جداگانه شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان را تسلیت گفتند.
خبرگزاری وزارت خارجه کشور ترکمنستان نوشت که سردار بردی محمداف رئیس جمهور و قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مردمی کشور ترکمنستان شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و یارانش را به سرپرست دستگاه اجرایی این کشور محمد مخبر تسلیت گفت.
سردار بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان ، قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مردمی ترکمنستان علاوه بر تسلیت به سرپرست اجرایی کشور، درگذشت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران را به رهبری معظم جمهوری اسلامی ایران نیز تسلیت گفتند.
رشید مرداف وزیر امور خارجه ترکمنستان در پیامی درگذشت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در اثر سانحه بالگرد را به وزارت امور خارجه تسلیت گفت. ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در استان آذربایجان شرقی رخ داد.
در این پیام مکتوب به ویژه آمده است که حسین امیرعبداللهیان به عنوان دیپلماتی که سهم بزرگی در تقویت صلح منطقه‌ای و جهانی داشته است، برای همیشه در حافظه مردم باقی خواهد ماند.
 گفتنی است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی و همراهان وی روز گذشته ۳۰ اردیبهشت‌ماه پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر بازگشت به تبریز در شرایط نامطلوب آب‌وهوایی دچار سانحه شد.  این بالگرد علاوه بر رئیس جمهور، حامل وزیر امور خارجه حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه تبریز سید محمدعلی آل‌هاشم و استاندار آذربایجان شرقی مالک رحمتی، جمعی از محافظان و خدمه پرواز نیز بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس