شما اینجا هستید

تیتر1 » شهرداری گنبدکاووس با ۳ شکست پیاپی به رده دهم سقوط کرد/ جزیده: در امتیازهای بالا تمرکز نداریم

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری تسنیم، هفته دوم متمرکز رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم می‌شود امشب به پایان رسید تا تمام تیم‌ها ۱۱ بازی انجام داده باشند.

تیم شهرداری گنبدکاووس که در هفته دهم این رقابت‌ها سه بر صفر مغلوب لبنیات هراز آمل شده بود، در هفته یازدهم استراحت داشت و در هفته‌های دوازدهم و سیزدهم به ترتیب مقابل تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین با نتیجه مشابه سه بر صفر شکست خورد تا سه شکست پیاپی بدون کسب حتی یک ست در کارنامه خود به جای بگذارد و به رده دهم جدول سقوط کند.

نماینده گنبدکاووس در پایان هفته سیزدهم این رقابت‌ها، از ۱۱ بازی، سه برد، هشت باخت و ۹ امتیاز کسب کرده تا در مکان دهم جدول قرار بگیرد و با این شرایط کار سختی برای رسیدن به مرحله پلی آف خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در خصوص شکست تیمش در دیدار امشب مقابل شهرداری ورامین گفت: ست اول را خوب شروع نکردیم اما در ست‌های دوم و سوم اگر روند بازی خوب پیش می‌رفت بازی را برمی‌گرداندیم.

عظیم جزیده افزود: در امتیازهای بالا تمرکز لازم را نداشتیم و متاسفانه این هفته بازی های خوبی انجام ندادیم و در این دیدار هم فقط در دو ست جنگیدیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در این هفته از مسابقات ناقص بود، خاطرنشان کرد: سه هفته است موسی سخاوی را به دلیل کرونا در اختیار نداریم و بنیامین ایگدری هم هنوز به مرز آمادگی نرسیده و کارایی گذشته را نداشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: از فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهم برنامه ریزی کنند و جلساتی بگذارند که مشخص شود داور دوم باید به سرداور کمک کند نه اینکه روی بازی تاثیر فاحشی بگذارد.

جزیده با بیان اینکه من مقصر این باخت هستم، افزود: کمک مربیان برخی تیم‌ها اخلاق را رعایت نمی‌کنند و امروز حین سرویس زدن تمرکز بازیکنان ما را بر هم می‌زدند، سرداور به این موضوع دقت نمی‌کرد در حالی که باید به کمک مربی تیم مقابل کارت می‌داد.

وی ادامه داد: بازی والیبال باید اخلاق محور و شرافتمندانه باشد و تدبیری اندیشیده شود که کمک مربیان تیم‌ها تمرکز بازیکنان تیم مقابل را بر هم نزنند، آنها مطمئن باشند روزی هم برعکس این اتفاق رخ می‌دهد و بازنده خواهند شد.

وی یادآور شد: برد و باخت جزیی از ورزش است و به تیم شهرداری ورامین تبریک می‌گویم، ما این هفته خوب نبودیم که دلایل زیادی دارد و سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده بهتر باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس