شما اینجا هستید

دسته‌بندی نشده » روز دوم هفته سوم کورس بهارۀ سوارکاری‌گنبدکاووس برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از فارس، دومین روز رقابت های هفته سوم سواکاری گنبدکاووس پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه با شرکت ۶۶ راس اسب باسه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در کلاس های «هندیکاپ، ری استریکتد» در سه دور هزار و ۲۰۰ متری و چهار دور هزار و ۶۰۰ متری در مجموعه اسبدوانی شهرستان گنبدکاووس به رقابت پرداختند.

نتایج روز دوم هفته سوم کورس بهاره اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به شرح زیر است:
دور اول ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال ترکمن، هندیکاپ کلاس ۳»
در دور اول اسب «بایداق» با چابکسواری آرمین کریمی، اسب «رجال هورس» با چابکسواری بهرام بینایی و اسب «ایوان» با چابکسواری طاهرگوگ نژاد به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور دوم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال ترکمن، هندیکاپ کلاس ۱»
قهرمانی دور دوم به اسب «کاپیتان کلاته» با چابکسواری امین محمدی رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «آل تای محسن» با چابکسواری بهرام بینایی تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «پهلوان گز» با چابکسواری نادر صالح پور رسید.
دور سوم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال تروبرد، ری استریکتد کلاس ۶»
در سومین دور مسابقات قهرمانی به اسب «آریان» با چابکسواری رامین قهرمانی رسید، نایب قهرمانی از آنِ اسب «لیبرا» با چابکسواری امین محمدی شد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «فلای می» با چابکسواری سراج الدین اندروا رسید.
دور چهارم ۱۶۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۶»
در چهارمین دور این مسابقات اسب «بال بولک» با چابکسواری پیمان قلرعطا بر سکوی قهرمانی تکیه زد، شال و روپوش نایب قهرمانی بر گرده اسب «دیزنی لند» با چابکسواری رامین قهرمانی نشست و اسب «داز جوی» با چابکسواری ابراهیم قره داشلی مقام سوم را کسب کرد.
دور پنجم ۱۶۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۵»
قهرمانی دور پنجم به اسب «فلوکی» با چابکسواری محمدصفامختوم‌نژاد رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «گویان» با چابکسواری امین محمدی تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «ریولوکا» با چابکسواری بنیامین جرجانی رسید.
دور ششم ۱۶۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۷»
در دور ششم اسب «لیدی کوئین» با چابکسواری امین محمدی، اسب «آنتولین» با چابکسواری رضا ایمری و اسب «هالند» با چابکسواری بنیامین جرجانی به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور هفتم ۱۶۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۴»
در دور هفتم و پایانی روز دوم هفته سوم اسب «دپرم» با چابکسواری کمال دالی که عطا، اسب «یاد بابام» با چابکسوار محمد صفا مختوم نژاد و اسب «ماندانا» با چابکسواری نادرصالح پور به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
لازم به ذکر است که هیات سوارکاری شهرستان گنبدکاووس طی اطلاعیه ای اعلام کرد: “مسابقات روز اول (چهارشنبه) از هفته سوم کورس بهاره ۱۴۰۳ شهرستان گنبدکاووس به روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه موکول و برگزار خواهد شد”.
گفتنی است که در دومین روز هفته سوم مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس، اسب‌های «سوکایا، زاها، جم بابا، برنا، سکویا سرداری، اونتادور، ریونرمین، وستینگ بوی، دایان خان، رویاناز، فوکوزاوا، کارابای» از حضور در مانژ و شرکت در مسابقات اعلام انصراف کردند.
#اسبدوانی
#ورزشی
#سوارکاری
#گنبدکاووس
#کورس_بهاره_گنبدکاووس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس