شما اینجا هستید

اخبار گنبد » پرونده هفته دوم سوارکاری گنبدکاووس بسته شد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از فارس، سومین روز هفته دوم مسابقات کورس بهاره سوارکاری شهرستان گنبدکاووس عصر شنبه، ۱ ازدیبهشت ماه با رقابت ۸۳ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در شش دور هزار و ۲۰۰ متری، یک دور هزار متری در کلاس‌های «هندیکاپ، کلسیفاید استیکس» در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به رقابت پرداختند.
تا پایان دور پنجم ۵۰ تا اسب
نتایج روز سوم هفته دوم کورس بهاره اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است:
دور اول ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۴سال ترکمن، مبتدی و نبرده»
در دور اول اسب «رخش عقیل» با چابکسواری امین محمدی، اسب «ثروت شورچه» با چابکسواری یاسرآموت و اسب «شاه نور» با چابکسواری بهرام بینایی به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور دوم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۴سال تروبرد، مبتدی و نبرده»
قهرمانی دور دوم به اسب «سی سی آنت» با چابکسواری مصطفی امانپور رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «گلدن ایگل» با چابکسواری الله بردی طوئی تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «میس کارینا» با چابکسواری نورمحمد بهادر رسید.
دور سوم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال ترکمن، هندیکاپ کلاس ۴»
در سومین دور مسابقات قهرمانی به اسب «شانتاژ» با چابکسواری عبدالحلیم قبادی رسید، نایب قهرمانی از آنِ اسب «آتا شیر» با چابکسواری آرمین آق آتابای شد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «رخشان بلوچستان» با چابکسواری بنیامین جرجانی رسید.
دور چهارم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال تروبرد، هندیکاپ کلاس ۵»
در چهارمین دور این مسابقات اسب «میس یونیورس» با چابکسواری عبدالحلیم قبادی بر سکوی قهرمانی تکیه زد، شال و روپوش نایب قهرمانی بر گرده اسب «شیرون» با چابکسواری آرمین آق آتابای نشست و اسب «فوکوس توماتو» با چابکسواری رضا ایمری مقام سوم را کسب کرد.
دور پنجم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال تروبرد، هندیکاپ کلاس ۶»
قهرمانی دور پنجم به اسب «تریموف» با چابکسواری محمدخوجملی رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «تاواسکرت» با چابکسواری آرمین آق آتابای تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «فلای می» با چابکسواری سراج الدین اندروا رسید.
دور ششم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۶»
در دور ششم اسب «واشنگتن» با چابکسواری کمال داله جی عطا، اسب «آرمسترینگ» با چابکسواری یونس اورکلی و اسب«همای جان» با چابکسواری رضا ایمری به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور هفتم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۶»
در دور هفتم و پایانی روز نخست هفته دوم اسب «به نیا» با چابکسواری نورمحمد بهادر، اسب «شاتیلا» با چابکسواری محمدخوجملی و اسب «دومنیک» با چابکسواری بهرام بینایی به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
گفتنی است که در سومین روز هفته دوم مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس، اسب‌های «آلتین میراث گز، خان بعثت، میدنایت دنسر، شاهکار، لئو نور» از حضور در مانژ و شرکت در مسابقات اعلام انصراف کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس