شما اینجا هستید

اخبار گنبد » نتایج روز نخست هفته دوم کورس بهاره سوارکاری گنبدکاووس مشخص شد
نویسنده : عادل خدرخوجه

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از فارس، روز نخست هفته دوم مسابقات کورس بهاره سوارکاری شهرستان گنبدکاووس عصرپنجشنبه، ۳۰ فروردین ماه با رقابت ۸۳ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در شش دور هزار و ۲۰۰ متری، یک دور هزار متری در کلاس‌های «هندیکاپ، کلسیفاید استیکس» در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به رقابت پرداختند.

نتایج روز نخست هفته دوم کورس بهاره فروردین ۱۴۰۳ به شرح زیر است:
دور اول ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال ترکمن، هندیکاپ کلاس ۶»

در دور اول اسب «کی شاد میر» با چابکسواری یاسرآموت، اسب «کارن حسین پور» با چابکسواری رامین قهرمانی و اسب «آلتین شاه محمد» با چابکسواری امین محمدی به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.

دور دوم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال ترکمن، هندیکاپ کلاس ۶»

قهرمانی دور دوم به اسب «اسپارتاکوس ترکان» با چابکسواری آرمین آق آتابای رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «سایرا» با چابکسواری علیرضا صالح پور تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «آی تکه ابیورد» با چابکسواری مهراد خوجملی رسید.

دور سوم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال تروبرد، هندیکاپ کلاس ۶»

در سومین دور مسابقات قهرمانی به اسب «کازوکی» با چابکسواری عبدالحلیم قبادی رسید، نایب قهرمانی از آنِ اسب «هوری هج» با چابکسواری بهرام بینایی شد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «ژنیکو» با چابکسواری رضا ایمری رسید.

دور چهارم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، کلسیفاید استیکس کلاس ۷»

در چهارمین دور این مسابقات اسب «اشلی رز» با چابکسواری عبدالحلیم قبادی بر سکوی قهرمانی تکیه زد، شال و روپوش نایب قهرمانی بر گرده اسب «ملینا» با چابکسواری مومن بهادر نشست و اسب «لیدی کوئین» با چابکسواری آرمین آق آتابای مقام سوم را کسب کرد.

دور پنجم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۴»

قهرمانی دور پنجم به اسب «کلیور» با چابکسواری ابراهیم قره داشلی رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «دپرم» با چابکسواری نورمحمدبهادر تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «ماندانا» با چابکسواری محمدخوجملی رسید.

دور ششم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۵»

در دور ششم اسب «نایس کاپ» با چابکسواری بنیامین جرجانی، اسب «مایانور» با چابکسواری یاسر آموت و اسب «وستینگ بوی» با چابکسواری کیوان قلرعطا به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.

دور هفتم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۳»

در دور هفتم و پایانی روز نخست هفته دوم سوارکاری گنبدکاووس، اسب «آژاکس» با چابکسواری محمدصفا مختوم نژاد، اسب «ریو بولت» با چابکسواری امین محمدی و اسب «ارمیا نور» با چابکسواری موسی محمدی به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.

گفتنی است که در نخستین روز هفته دوم مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس، اسب‌های «شاهین بصیر، آتا کهری، کیان نوروزی، طغرل صوفیان، شرایدل، تاینی، آلانیا» از حضور در مانژ و شرکت در مسابقات اعلام انصراف کردند.

#اسبدوانی
#ورزشی
#سوارکاری
#گنبدکاووس
#کورس_بهاره_گنبدکاووس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس