شما اینجا هستید

اخبار گنبد » گنبدکاووس آماده برگزاری انتخابات پرشور است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مهدی دهرویه در جلسه کمیته بررسی تبلیغات ستاد انتخابات گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد افزود: برای برگزاری انتخابات افزون بر ۲ هزار نفر انتخاب شدند و جلسات و کارگاه‌های آموزشی متنوع برای این عوامل و نیز همایش‌های تبیینی برای گروه‌های مختلف مردم برگزار شده و شهرستان گنبدکاووس آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارد.

به گفته وی، امسال و در روز رای گیری فرایند برگزاری انتخابات در ۲۳۰ شعبه اخذ رای گنبدکاووس به‌صورت متمرکز و در قالب اتاق مانیتورینگ در محل فرمانداری قابل مشاهده است.

وی از برگزاری۳۳همایش در دانشگاهها و ۲جشن تکلیف سیاسی برای دانش آموزان خبر داد و گفت: ۱۱۰ نیروی احتیاط برای انتخابات در نظر گرفته شده است و در قالب کمیته امنیت از ظرفیت بسیج و انتظامی برای حفاظت شعب استفاده خواهد شد.

وی با اعلام تشکیل گروه ایتایی برای برگزار کنندگان انتخابات جهت آموزش و بیان نکات انتخاباتی؛ از برگزاری ۳۵جلسه آموزشی برای ۴۳۰ نفر از کاربران و برگزاری ۴مانور انتخاباتی برای آنها خبر داد و افزود: ضمن حضور ۲۳۰ نماینده فرماندار در شعب اخذ رای، برای هر ده شعبه انتخابات یک نماینده ویژه فرماندار معرفی شده است.

رییس ستاد انتخابات گنبدکاووس افزود: ۲۳۰بازرس و ۱۵ سربازرس برای انتخابات طی ۳جلسه آموزش دیده اند.

دهرویه یادآور شد: در نظارت بر تخلفات تبلیغاتی ۵ مرحله کمیته امحا وارد عمل شده و دو جلسه با نمایندگان و خود نامزدهای انتخابات برگزار شده است.

وی در مورد کمیته پشتیبانی نیز گفت: ۳۰۰ وسیله نقلیه آماده شده و ضمن استفاده از ظرفیت دهیاران برای شعب روستایی بسته ها و اقلام مورد نیاز انتخابات برای هر شعبه آماده شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس