شما اینجا هستید

سوارکاری » پایان رقابت های روز اول هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبد کاووس

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها؛روز نخست مسابقات اسبدوانی پاییزه-زمستانه هفته هفدهم این رقابت ها چهارشنبه ۲ اسفند در شش دور شامل دو دور ۱۰۰۰ متری،۲ دور ۱۲۰۰ متری و ۲ دور ۱۶۰۰ متری با حضور ۷۹ اسب در دورهای تعیین شده در مجموعه سوارکاری این شهرستان به رقابت پرداختند.

نتایج روز اول چهارشنبه مورخ ۲ اسفند هفته هفدهم به شرح زیراست :
دور اول
در دور اول این هفته مسابقات به ترتیب اسب آتا شاه با چابکسواری ابوطالب چاریزاده جایگاه نخست، اسب شاهان عاشوری با چابکسواری مومن بهادر جایگاه دوم و اسب گل آی جاهد با چابکسواری بنیامین جرجانی مقام سوم را کسب نمودند.
دور دوم
در دور دوم نیز به ترتیب اسب تکاور نوری با چابکسواری بنیامین جرجانی جایگاه نخست، اسب ارغوان قیداری با چابکسواری بهرام بینایی جایگاه دوم و اسب شادی گز با چابکسواری صادق ایمری مقام سوم را کسب نمودند.
دور سوم
در دور سوم نیز به ترتیب اسب آی گنبد با چابکسواری محمد خوجملی جایگاه نخست، اسب شاین با چابکسواری بهرام بینایی جایگاه دوم و اسب ایشومان با چابکسواری ابراهیم قره داشلی مقام سوم را کسب نمودند.
دور چهارم
در دور چهارم نیز به ترتیب اسب آث آق قلا با چابکسواری نور محمد بهادر جایگاه نخست، اسب هالند با چابکسواری بنیامین جرجانی جایگاه دوم و اسب لیدی کوئین با چابکسواری محمد خوجملی مقام سوم را کسب نمودند.
دورپنجم
در دور پنجم نیز به ترتیب اسب النورا با چابکسواری امین محمدی جایگاه نخست، اسب رانرهورس با چابکسواری قربان محمد اودک جایگاه دوم و اسب سوبهار با چابکسواری کیوان قلر عطا مقام سوم را کسب نمودند.
دور ششم
در دور ششم نیز به ترتیب اسب بنجامین با چابکسواری موسی محمدی جایگاه نخست، اسب ونکوور با چابکسواری نور محمد بهادر جایگاه دوم و اسب نایس کاپ با چابکسواری رضا فهیمی مقام سوم را کسب نمودند.
دورهفتم
در دور هفتم نیز به ترتیب اسب آلماز قهرمان با چابکسواری امین محمدی جایگاه نخست، اسب ایلحان مهرانی با چابکسواری آرمین آق آتابای جایگاه دوم و اسب دایان وحیدی با چابکسواری کیوان قلرعطا مقام سوم را کسب نمودند.
لازم به ذکر است مطابق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی قرار است، مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه – زمستانه گنبدکاووس تا پایان سال ۱۴۰۲ و قبل از ماه مبارک رمضان روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته باحضور تماشاگران برگزار شود.
پایان پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس