شما اینجا هستید

والیبال » شهرداری گنبد میزبان نیان الکترونیک مشهد خواهد بود
گروه : والیبال

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از خبرگزاری فارس از گنبد کاووس؛هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر والیبال درحالی پیگیری خواهد شد که شهرداری گنبد به عنوان یکی از دو نماینده استان گلستان در لیگ برتر به مصاف تیم نیان الکترونیک مشهد دیگر تیم حاضر در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر والیبال می‌رود.

شهرداری گنبد با سرمربیگری حبیب کوزه لی تا به اینجای فصل نتایج سینوسی واری را تجربه کرده است و در قعر جدول و رده دوازدهم رده بندی قرار دارد.
نیان الکترونیک مشهد اکنون با شش برد در رقابت نزدیک با شهرداریچی های گنبدی قرار دارد و به نوعی حریف مستقیم شش امتیازی برای همدیگر به حساب می آیند،پیروزی شهرداری گنبد شاید در هفته بیست و دوم نتواند باعث تغییر شگرفی در جایگاه این تیم در جدول رده بندی شود.

به سبب فاصله دو بردی تیم یازدهم جدول رده بندی یعنی مس رفسنجان،اما نیان الکترونیک مشهد با کسب برتری در مقابل حریف گنبدی میتواند به کسب جایگاه فعلی شهرداری گنبد در جدول رده بندی فکر کند.
دیدار دو تیمدر سالن المپیک گنبد برای هر دو سرمربی بسیار حیاتی به شمار می آید و برد هر تیم پوئن مثبتی برای فرار از انتهای جدول رده بندی برای آن تیم به حساب می آید،گنبدی های میزبان با نفرات با انگیزه ای چون فرهاد قائمی و حضور هواداران ارزشمند خود تنها به برد و کسب امتیاز از این دیدار خانگی می اندیشند.

شهرداری گنبد میزبان نیان الکترونیک مشهد خواهد بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس