شما اینجا هستید

اخبار گنبد » کوزه‌لی: با دو پیروزی لقب امپراطور ندهید!

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، هفته هفدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه چهارم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای مشهد، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان، سیرجان و گرگان پیگیری شد.

در آخرین مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر مردان تیم شهرداری گنبدکاووس در سالن المپیک میزبان چادرملو اردکان بود و سه بر یک به پیروزی رسید.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار داشتند:

حبیب کوزه‌لی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس:

بازی امروز بسیار سخت بود. هر دو تیم احتیاج به پیروزی داشتند البته تیم ما در تمام بازی‌ها احتیاج به برد دارد. با بازی خوبی که بازیکنان انجام دادند توانستیم با نتیجه سه بر یک به برتری برسیم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم. هفته گذشته مقابل شهرداری ارومیه بازی داشتیم که در آن بازی بسیار بد بازی کردیم و باختیم و بابت آن شکست از هوادارانمان معذرت‌خواهی می‌کنم اما با پیگیری تمرینات‌مان در هفته گذشته و تقویت تیم از نظر روحی و روانی عزم‌مان را برای پیروزی در این دیدار جزم کردیم و توانستیم پیروز میدان شویم. از هواداران عزیز خواهش دارم که با یک یا دو پیروزی به ما لقب امپراطور ندهند و با یکی یا دو شکست هم به پایینمان نکشند. هواداران می‌دانند که فقط به عشق آن‌ها تیم را تحویل گرفتیم و برای خوشحالی آن‌ها تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. همه جا هم اعلام می‌کنم که مقابل ارومیه بسیار بد بازی کردیم و حق‌مان پیروزی نبود. از این بابت دوباره از هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم. یکشنبه مقابل سایپا تهران و چهارشنبه هفته‌ آینده مقابل پاس گرگان بازی داریم و تلاش می کنیم از این وضعیت بد بیرون بیاییم و به رده های بالاتر صعود کنیم. هر بازی برای‌مان حکم فینال را دارد و امروز شدیدا به این پیروزی احتیاج داشتیم و بازیکنانم خواسته‌های مرا انجام دادند ولی باز هم در چندین مورد ضعف‌هایی داشتیم. در بازی امروز شاهد اشتباه داور در چند پوئن بودیم و برای هر دو تیم اشتباه انجام شد اما هیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشت به هر حال داور هم ممکن است اشتباه کند. در پایان این پیروزی شیرین را به هوادارانمان تبریک می‌گویم.

کامبیز یعقوبی سرمربی تیم والیبال چادرملو اردکان:

این پیروزی شیرین را به تیم گنبد و هوادارانشان تبریک می‌گویم که مثل همیشه حامی تیم‌شان بودند. بازی بسیار خوبی بود اگر در گیم دوم در پوئن‌های حساس بهتر عمل می‌کردیم شاید نتیجه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد در هر صورت تیم گنبد با حمایت هوادارانش عرصه را برایمان تنگ کرد و پیروز میدان شد. در بازی امروز بازیکنانم آنالیزی که انجام دادیم را نتوانستند به خوبی در زمین پیاده کنند در هرصورت در این مسابقه شکست خوردیم و امیدواریم در بازی آینده این باخت را جبران کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که به پلی‌آف صعود کنیم. دو بازی سخت خارج از خانه داریم و پس از آن پنج بازی خانگی داریم و تمام تلاشمان اینست که با پیروزی در بازی‌های آینده شرایطمان را در جدول بهبود بخشیم. بازی والیبال یک طرفش برد و طرف دیگرش باخت است و امروز والیبال روی بدش را به ما نشان داد اما به تیم گنبد تبریک می گویم. همه چیز عالی بود و هواداران هم جانانه تیم خودشان را تشویق کردند فقط داوری این دیدار مشکل داشت و قضاوت ضعیفی داشت ای کاش فدراسیون والیبال داوری بهتری برای این دیدار در نظر میگرفت. در والیبال امروز و در سطح جهانی سرعت والیبال بسیار بالا رفته است و قطعا داوران نمی توانند تمام موارد را به درستی تشخیص دهند. در والیبال سطح جهانی داور خط وجود ندارد و داوران بوسیله چشم عقاب اوت یا داخل بودن توپ را تشخیص می‌دهند. اگر ویدئوچک باشد بسیاری هجمه‌ها علیه داوری برداشته خواهد شد و مربیان با آرامش بیشتری به بازی خواهند پرداخت.

ادریس دانشفر دریافت‌کننده قدرتی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس:

بازی بسیار سخت و پرفشاری بود و از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود. ما به خوبی چادرملو را آنالیز کرده بودیم و خوشبختانه با حمایت پرشور هوادارانمان پیروز شدیم. به سه امتیاز بازی نیاز مبرم داشتیم. بازی‌های هفته آینده بسیار فشرده و پرفشار خواهد بود و یکشنبه مقابل سایپا تهران و چهارشنبه مقابل پاس گرگان بازی خواهیم داشت و با پیروزی امروز با روحیه بالا در بازی‌های آتی حضور خواهیم داشت تا روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم. تیم گنبد برای هواداران تشکیل شده و ما هم فقط برای هواداران بازی‌ می‌کنیم و دست تک تک آن ها را به خاطر حمایت‌هایشان می بوسم و امروز هم توانستیم دل آن ها را شاد کنیم. والیبال بازی گروهی است و مهم این است که تیم باشید و امروز ما یک تیم متحد بودیم.

سامان فائزی مدافع میانی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس:

خداراشکر در بازی امروز پیروز شدیم. هر دو تیم بسیار خوب بازی کردند و والیبال خوبی را شاهد بودیم. این هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام داده بودیم و آنالیز خیلی خوبی هم از تیم حریف داشتیم . بچه‌ها توانستند نکات فنی که از سوی کادرفنی ارائه می‌شد به خوبی در زمین اجرا کنند امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. هواداران در بازی امروز سنگ تمام گذاشتند. والیبال بازی گروهی است و همه بچه ها امروز خوب بازی کردند و به همدیگر کمک کردند و کل تیم خوب بازی کردند تا پیروز میدان شویم. بازی کردن در جو سنگین گنبد و با حمایت پرشور هواداران که از ساعت‌ها قبل از شروع بازی به سالن می‌آیند و زمان زیادی بعد از پایان بازی هم ما را تشویق می‌کنند بسیار شیرین و لذت بخش است. به هرحال امیدواریم در کنار هم در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم تا شادی و خوشحالی را برای هوادارانمان رقم بزنیم.

موسی سخاوی لیبرو تیم والیبال چادرملو اردکان:

بازی امروز بسیار سخت بود و تیم گنبد پیروزی را مدیون هوادارانش است که از جان و دل برای تیمشان مایه گذاشتند به تیم شهرم این پیروزی را تبریک می‌گویم امیدوارم در بازی‌های آینده هم با حمایت هواداران پیروزی‌های دیگری کسب کنند. اگر در بازی امروز داور بهتر می‌توانست این جو سنگین را مدیریت کند خیلی بهتر می شد ولی باز هم پیروزی را به تیم شهرم تبریک می‌گویم. بازی کردن بعنوان رقیب مقابل هواداران تیم شهرم حس بسیار خوبی برایم داشت و از بازی کردن در این جو سنگین بسیار لذت بردم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس