شما اینجا هستید

استان گلستان » ویژه برنامه های صدا و سیمای گلستان با محوریت شرکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیما با بیان اینکه همه نامزد‌های انتخابات مجلس از ظرفیت یکسان تبلیغاتی برخوردار هستند و سهم گلستان ۶ شبکه انتخاباتی است افزود: برای هر حوزه انتخابیه یک شبکه استانی فعال می‌شود و به صورت۲۴ ساعته از اولین روز تبلیغات رسمی نامزد‌ها فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شکری نیا در ادامه گفت: فعلا بر اساس تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده حاضر در استان به هر یک از نامزد‌ها بیست دقیقه فرصت داده می‌شود تا برنامه‌های خود را معرفی کنند و هر محتوا ۳ بار در روز بارگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط خود نامزد‌های انتخاباتی تولید و در صدا وسیما پخش می‌شود افزود: کمیته تبلیغات، محتوای تولید شده را بازبینی می‌کند تا قوانین انتخابات را مراعات کرده باشند و این برنامه‌ها با کیفیت بالا منتشر شود.

مدیر کل صدا و سیما با تاکید بر اینکه این شبکه‌ها اینترنتی نیست و از طریق سیستم‌های دیجیتال در هر حوزه انتخابیه قابل دریافت است ادامه داد: تمهیدات و تجهیزات فنی شش شبکه انتخاباتی در گلستان فراهم شده و در روز هفتم یا هشتم بهمن با نام و لوگوی مخصوص و مستقل به طور رسمی افتتاح می‌شود.

شکری نیا افزود: نام نویسی داوطلبان برای حضور در این شبکه از دیروز آغاز شده است و افراد می‌توانند به سامانه ستاد تبلیغات به نشانی .ir ١۴٠٢ em مراجعه و اطلاعات خود را کنند.

وی با اشاره به همزمانی انتخابات مجلس شورای اسلامی‌با مجلس خبرگان رهبری افزود: برای انتخابات مجلس خبرگان نیز برنامه ریزی کردیم و با توجه به تعداد کمک نامزد‌های خبرگان برنامه‌های تبلیغاتی آن‌ها از شبکه استانی پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیما همچنین به ویژه برنامه‌های انتخاباتی صداوسیمای گلستان اشاره کرد و گفت: سریال انتخاباتی تاکسی بهارستان و پخش آن از بهمن ماه، پخش برنامه تلویزیونی شبانه رسام مخفف رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی، تریبون آزاد، برنامه رادیویی روستایی و تهیه موسیقی‌های مرتبط از کار‌های ما در زمینه انتخابات است.

شکری نیا افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی یکی از برنامه‌های ماست و برای تولید بخش عمده‌ای از برنامه‌های مرتبط با آگاه سازی مردم و تشویق آنان به شرکت در انتخابات برنامه ریزی کرده ایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس