شما اینجا هستید

اخبار گنبد » کوزه‌لی: آنالیز خوبی از هورسان داشتیم

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۰ دی) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، رفسنجان، سیرجان، گرگان، اصفهان و تهران پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها تیم شهرداری گنبد با شکست هورسان رامسر شگفتی‌ساز هفته شد. مربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار داشتند:

حبیب کوزه‌لی سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس:

پیروزی شیرین خانگی را به هواداران شهرداری گنبدکاووس تبریک می‌گویم. بازی بسیار سختی با تیم رده چهارمی جدول یعنی هورسان رامسر داشتیم. هورسان تیم بسیار جوان و آینده‌داری داشت و در نیم فصل اول نتایج بسیار خوبی گرفته بود و از چهارده بازی ۹ پیروزی کسب کرده بود. تیم گنبد هفته گذشته نتیجه بازی را واگذار کرد چون بازیکنان‌مان را کامل دراختیار نداشتیم و چند بازیکن تازه به جمع تیم پیوستند. خود من هم همان روز به تیم ملحق شدم. درخصوص بازی امروز با آنالیزی که بر روی تیم هورسان رامسر انجام دادیم روی نقاط ضعف و قوت آنان کار کردیم و با تمریناتی که این هفته پشت سر گذاشتیم، بازیکنان خواسته‌های من و کادر فنی را به خوبی انجام دادند که حاصل آن پیروزی شیرین سه بر صفر برای هواداران عزیز و دوستان داستنی گنبد مقابل هورسان بود.

این پیروزی را به صورت ویژه به هواداران تبریک می‌گویم من خودم به عشق هواداران آمدم و عاشق این هواداران پرشور هستم ان شاءالله که در بازی های آینده هم تیم را حمایت کنند. بازی هفته آینده گنبد مقابل شهرداری ارومیه در خانه حریف است که بازی بسیار سختی برایمان خواهد بود. ارومیه هم در این فصل نتوانسته نتایج خوبی را بگیرد و آن تیم هم قطعا به دنبال پیروزی است. از روز جمعه که تمریناتمان را شروع خواهیم کرد بر روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف کار خواهیم کرد و ان شاءالله یک پیروزی شیرین دیگر را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم.

آرش صادقیانی سرمربی هورسان رامسر:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، بازی بسیار جذابی بود. مخصوصا در ست های اول و دوم که تنها با دو امتیاز اختلاف نتیجه بازی را واگذار کردیم. در دو ست ابتدایی در پوئن‌های حساس فرصت‌ خوبی هم برایمان پیش آمد که اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم شاید نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد. امروز تلاش تیم گنبد قابل ستایش بود و بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند. تلاش خودمان را انجام دادیم اما گنبد بهتر ظاهر شد و از حمایت‌های هوادران خود بهترین استفاده را برد و پیروز میدان شد. گنبد هواداران بسیار خوبی دارد که امروز بسیار پرشور تیم خودشان را تشویق کردند و ظرفیت سالن به صورت کامل پر شده بود و قطعا در نتیجه بازی و بازیکنان جوان مان تاثیرگذار بودند.

فرهاد قائمی دریافت‌کننده قدرتی شهرداری گنبدکاووس:

بازی امروز مسابقه بسیار سنگینی بود و از قبل می‌دانستیم که بازی بسیار سختی را پیش رو داریم. خوشحالیم که با کمک هوادارانمان پیروز میدان شدیم و دل مردم را شاد کردیم. امروز با کار گروهی تیم هورسان را شکست دادیم. هورسان تیم بسیار خوب و قابل احترامی است که امسال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است اما به این پیروزی احتیاج داشتیم و خواسته های کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کردیم و توانستیم پیروز میدان شویم.

هدف کلی تیم گنبد ابتدا خوشحال کردن هوادارانمان است. هواداران همیشه در شرایط سخت تیم را حمایت کردند و تنهایمان نگذاشتند و بارها حمایت شان را از ما نشان دادند و امروز هم سنگ تمام گذاشتند، دست تک تک آن‌ها درد نکند ان شاءالله در کنار هم روزهای خوبی را رقم بزنیم. هفته آینده در خانه شهرداری ارومیه بازی خواهیم کرد. ارومیه تیم بسیار خوب و بازیکنان بزرگی دراختیار دارد اما تیم گنبد هم در آن دیدار خواهد جنگید و امیدواریم با دست پر از ارومیه برگردیم.

عمران کوک‌جیلی پاسور هورسان رامسر:

این پیروزی را به تیم شهرم، گنبد تبریک می‌گویم. امروز بسیار کم خطا بازی کردند و به هواداران گنبد تبریک می‌گویم که واقعا جانانه تیم‌شان را تشویق کردند و در هر شرایطی پشت تیم‌شان بودند و سرمایه های اصلی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس هستند.

ست اول این بازی را بد شروع کردیم اما در ادامه توانستیم نتیجه را جبران کنیم. در طول بازی هم اشتباهات کوچک باعث شد نتیجه بازی را واگذار کنیم اما امیدواریم تیم هورسان بازی به بازی بهتر شود و بازیکنان از اشتباهات درس بگیرند. همچنین امیدوارم تیم گنبد هم پیروزی هایش تداوم داشته باشد و تیم شهرم نتایج بهتری را در ادامه فصل بگیرد.

به‌‍رغم اینکه امروز بازی را باختیم و از نتیجه دیدار بسیار ناراحت هستم و شکست همیشه جنبه ناراحتی دارد، اما بازی کردن در این مسابقه حس خوبی برایم داشت از بسیار لذت بردم چون مقابل بزرگان والیبال شهرم و هواداران پرشور گنبد که خیلی خوب تیم‌شان را تشویق کردند داشتم بازی می‌کردم که این موضوع حس بسیار خوبی برایم داشت.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس