شما اینجا هستید

اخبار گنبد » تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس به کمک مالی نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری ایرنا، یحیی عباسی روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس برای تیمداری در فصل جدید مسابقات لیگ برتر از مجموع ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه فرهنگی و ورزشی خود، حدود ۳۰۰ میلیارد ریال را به والیبال اختصاص دادند.

وی، مجموع هزینه قرارداد بازیکنان و کادر مربیان تیم شهرداری گنبدکاووس را حدود ۱۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر این، باشگاه شهرداری برای خرید مجوز حضور در لیگ برتر امسال ۳۶ میلیارد ریال و انجام برخی تعمیرات اساسی سالن المپیک این شهر شامل رنگ آمیزی، روشنایی، بهسازی رختکن‌ها و سرویس بهداشتی و نیز نصب صندلی تماشاگران هم ارقام قابل توجهی هزینه کرده است.

عباسی بابیان اینکه هدف شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس برای تیمداری، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهروندان به‌خصوص نوجوانان و جوانان علاقمند به والیبال است اضافه کرد: توان و بودجه شهرداری در همین حد است و برای حمایت از والیبال شهرستان و کسب نتایج بهتر باید دیگر افراد حقیقی و حقوقی نیز وارد شوند و مساعدت مالی کنند.

دبیر و سخنگوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی – ورزشی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: با اینکه اختیارات کافی به سرمربی تیم در انتخاب بازیکنان و کادر فنی داده شد و تیم خوبی نیز بسته شد اما بدشانسی دامن تیم شهرداری را گرفت.

وی گفت: ابتدا سلیم چپرلی بازیکن خوب تیم شهرداری قبل از شروع لیگ به سبب مشکل نظام وظیفه کنار رفت و در ادامه چند بازیکن خوب تیم از جمله «متین تکاور، علیپوری و فرهاد قائمی» مصدوم شدند ضمن اینکه برخی بازیکنان هم برخلاف بازی‌های خوب در سنوات گذشته، انتظارات را برآورده نکردند.

عباسی با تاکید برضرورت حمایت از سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس، افزود: باید تا نیم فصل صبر کنیم و بدون تردید اگر تیم تقویت شود می‌توان به کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم خوش بین بود.

هم اکنون تیم شهرداری گنبدکاووس از هشت بازی قبلی خود که ۲ بُرد و ۶ باخت بوده با کسب هفت امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد و فردا یکشنبه در هفته نهم مسابقات لیگ برتر میهمان نیان الکترونیک مشهد است.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

منبع خبر: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس