شما اینجا هستید

اجتماعی » در اجرای طرح ممنوعیت ورود و خروج تعارف نداریم/ گنبدی‌ها کرونا را شکست می‌دهند

به گزارش گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری فارس، هفتم فروردین ماه بود که وزیر کشور در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با استانداران سراسر کشور دستورالعمل و مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا را مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید رفت و آمد خودروها به استانداران ابلاغ و از آنها خواست از بامداد روز هشتم فروردین به صورت جدی آن را اجرایی کنند.

استاندار گلستان نیز بلافاصله با ابلاغ دستور وزیر کشور به فرمانداران از آنها خواست با هماهنگی نیروی انتظامی به سرعت مقدمات اینکار را فراهم و از دقایق ابتدایی روز هشتم فروردین ماه محدودیت‌های اعلام شده را اجرایی کنند.

مسوولان شهرستان گنبدکاووس نیز در راستای اجرای این مصوبه از همان لحظات ابتدایی بامداد روز هشتم فروردین با مسدودسازی مبادی اصلی شهرستان از همه جهات جغرافیایی از ورودی خودروهای غیربومی به داخل شهرستان و همچنین خروج خودروهای بومی از داخل شهرستان خودداری کردند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس در جریان بازدید اعضای شورای تامین این شهرستان از روند اجرای این طرح در ورودی‌های شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه این طرح با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرایی شده است، افزود: در اجرای این طرح با هیچ فردی تعارف نداریم و به شدت بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید داریم.

 

عبدالقدیر کریمی با تاکید بر اینکه از ورود همه مسافران غیربومی به داخل شهرستان گنبدکاووس خودداری خواهیم کرد، گفت: از همه هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم در دو هفته اجرای این طرح با همکاری لازم با ماموران نیروی انتظامی در راستای شکست این بیماری در کنار ما قرار بگیرند.

وی با تقدیر از همکاری نیروهای انتظامی، راهور و جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: قطعا با اجرای درست این طرح در کنار رعایت توصیه‌های بهداشتی مسوولان توسط مردم می‌توانیم به زودی با شکست این بیماری به شرایط عادی بازگردیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس