شما اینجا هستید

اخبار گنبد » ۱۵۰ واحد تولیدی راکد گلستان در دولت سیزدهم احیا شد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، محسن کوشش‌تبار روز پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح توسعه یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی گنبدکاووس اظهارکرد: با فعال شدن این واحدها نزدیک به هزار فرصت شغلی احیا گردید.

وی ادامه داد: برای توسعه مجموعه‌ای که امروز شاهد افتتاح طرح توسعه‌ای آن بودیم از معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان قول کمک برای توسعه بیشتر گرفتیم.

معاون وزیر کشور افزود: شور و نشاط قابل تحسینی در استان گلستان از لحاظ توجه جدی به کار و کارگر فراهم شده که نمونه آن احیای این مجموعه است که به همت استاندار و تیم اقتصادی استان دوباره به چرخه تولید بازگشت و شاهد فعالیت بیش از ۳۰ کارگر آن هستیم.

کوشش تبار گفت: همانطور که رییس جمهوری بارها تاکید کردند اگر واحد راکدی و یا هر واحد تحت تملک بانکی باشد، استانداران به عنوان فرماندهان اقتصادی باید احیای این واحدها را در اولویت قرار دهند.

معاون وزیر کشور اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال با هدف گذاری استاندار و معاونت اقتصادی گلستان بقیه واحدهای راکد این استان نیز در اولویت احیا قرار بگیرند.

کوشش تبار افزود: پارسال حدود هزار و ۷۷۳ واحد تولیدی در کشور احیا شده بود که بخشی از آن در گلستان بود و عددی که پیرامون این فرصت شغلی ایجاد شده چندین برابر واحدهای کوچک است و این روند در اولویت سال ۱۴۰۲ هم قرار دارد.

بازدید از دو واحد صنعتی در گنبد از جمله برنامه‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای کشور است که یکی از این واحدهای صنعتی با دریافت تسهیلات دو و نیم میلیارد تومانی فعال شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس