شما اینجا هستید

اجتماعی » رسالت ما در انتخابات حرکت در ۴ راهبرد رسام است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مهدی دهرویه در دومین جلسه هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گنبدکاووس با اشاره به وظیفه‌مندی هیئت اجرایی در برگزاری انتخابات گفت: باید هم افزایی بین اعضای هیئت اجرایی وجود داشته باشد و با شناختی که از اعضا داریم ترکیب هیئت اجرایی ترکیب خوبی است و با توجه به اینکه  امروز رابط و دبیر هییت اجرایی انتخاب شدند نظرات و پیشنهادات اعضا باید اخذ و اجرایی شود.

وی با تاکید بر تهیه بولتن انتخابات و احصا آخرین آمار صندوق های رای در انتخابات گذشته افزود: در جلسات هیئت اجرایی باید در خصوص انتخابات گذشته آسیب شناسی انجام شود و با استفاده از تجربیات انتخابات سال‌های گذشته نواقص احتمالی برطرف شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۳ هیئت اجرایی می‌تواند از دستگاه‌های اجرایی نیرو در اختیار بگیرد.

دهرویه در خصوص دستور کار جلسه بعدی نیز گفت: آخرین آمار صندوق شعب رای در انتخابات گذشته و آسیب شناسی شعب اخذ رای با حضور هیئت نظارت انجام خواهد شد. وی یکی از دستور کارهای جلسه بعدی را بررسی صلاحیت داوطلبان اعلام کرد و گفت: نقشه راه انتخابات در گنبدکاووس باید ترسیم شود.

احمد دستمرد عضو هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس گفت: از چهارم آبان ماه رسیدگی به صلاحیت‌ها آغاز خواهد شد و احرازصلاحیتها باید از همان روز اول باید با حضور هیئت نظارت انجام شود. وی با بیان اینکه ممکن است انتخابات الکترونیکی باشد افزود: زیرساختها در برخی روستاهای گنبد کاووس فراهم نیست.

وی تصریح کرد: هیئت اجرایی روزهای قبل باید مانورهای احتمالی برگزار کند و در انتخابات در خصوص شناسایی نیروها حتما پیگیری‌های لازم انجام شود و شعب اخذ رای توسط اعضا حتماً بازدید شود وسایل نقلیه و محدودیتها احصا شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس