شما اینجا هستید

اجتماعی » وحدت اقوام یکی از عوامل شکست دشمن در حوادث اخیر بود

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت : اینکه به قله نزدیک شدیم و در قدرت قرار گرفته ایم وقتی به عقب می نگریم ، با توجه به نبود امکانات در اوایل انقلاب  ودفاع مقدس ،اصلی ترین عنصر موفقیت ایمان و اتکای قلبی به خداوند متعال و اطاعت پذیری از ولایت فقیه بود.

وی افزود: انسجام و اتحاد مردم در شرایط سخت از عوامل اصلی نابودی دشمنان است. این وحدت در دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا کرده بود.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: یکی از عوامل مهم شکست دشمنان در پروژه فتنه سال گذشته در استان گلستان ریشه در وحدت اقوام داشت.وحدت و اطاعت پذیری در دفاع مقدس ریشه محکمی داشت و الگوی خوبی برای گذر از حوادث است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: در یادواره ۴۰۰۰ شهید استان گلستان که خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدیم ، ایشان فرمودند استان گلستان می تواند نماد وحدت بین کشور و امت اسلامی باشد. لذا وحدت بین شیعه و سنی قسمتی از این فرمایش است و باید در جهاد تبیین به دامنه گسترده تری از وحدت نیز پرداخته شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گنبدکاووس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر عبور کشور از گردنه‌ها و مسیرهای سخت در حرکت به سمت قله‌ها گفت: به فرموده رهبری ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست بلکه باید با این روحیه حرکت کنیم.

مهدی دهرویه افزود: استان گلستان با وجود نام زیبا عقب ماندگیهای بسیار دارد و در گنبدکاووس نیز محرومیتها عیان است بنابراین ما با رویکرد مردمی، جهادی و انقلابی برای حل مشکلات تلاش کردیم و در همین راستا در مسیر افق ۱۴۰۴استان به دنبال ایجاد تحولات بودیم و در مسیر برون رفت از مشکلات به توفیقاتی دست یافتیم از جمله در بهداشت و درمان، تامین منابع آبی، جاده سازی کارهای خوبی انجام شد و بنا به فرموده حضرت آقا با امید و شوق و حرکت خواهیم کرد تا به قله برسیم.

وی همچنین گفت: در تلاشیم با تامین امنیت انتخاباتی با رقابت سالم با مشارکت حداکثری مردمی برگزار کنیم و با رویکرد هم افزایی شنوای صداهایی باشیم که در جهت منافع عموم مردم سخن می‌گویند.

وی افزود: در جریان اغتشاشات گذشته با همتی که بود استان گلستان یک استان نمونه در برقراری آرامش شد.

وی با تبریک انتصاب فرمانده جدید بسیج گنبدکاووس افزود : امروز روز تکریم برادری صدیق در عرصه خدمت رسانی است که ۲۱ ماه افتخار همکاری با ایشان را دراین شهرستان داشتم فردی شریف، جهادی و در تعامل به معنای واقعی و امیدوارم که همچنان در عرصه خدمت رسانی موفق باشند.

سرهنگ پاسدار سید علی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گنبد کاووس نیز در جمع مسئولین وبسیجیان شهرستان گنبدکاوس گفت: امیدوارم با تلاش جهادی بتوانم پاسخ اعتماد فرمانده عزیز و یادگار ۸سال دفاع مقدس سردار ملک شاهکوهی رابدهم.

از حضرت باری تعالی استعانت می جویم که بنده را در مسئولیت مهم خادمی سپاه و نوکری مردم شریف شهرستان گنبد کاووس یاری کند. جهت پیاده سازی اقدامات اثرگذار و اثر بخش در شهرستان گنبد در حوزه های مختلف خدمت رسانی و امید افزایی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی ، به سوی بسیجیان برادر و خواهر دست یاری دراز می کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس