شما اینجا هستید

اقتصادی » اواخر شهریور سامانه انتقال سهام عدالت به وراث تعیین تکلیف می‌شود

‌به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها؛سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث موضوعی که هر سال به شکل مکرر وعده عملیاتی شدن آن داده می‌شود، اما هر بار به دلایلی بدون نتیجه به زمان دیگری موکول می‌شود.

سامانه‌ای که رئیس سازمان بورس عشقی در خصوص زمان احتمالی عملیاتی شدن فرآیند آن در آخرین نشست خبری خود در اسفند ۱۴۰۱ مطرح کرده بود: این موضوع حداکثر تا ۲ الی ۳ ماه آینده قطعی می‌شود و این انتقال‌های قهری می‌تواند صورت گیرد.

اما مجدد ۳ ماه گذشت و یک فصل تمام شد، اما خبری از تعیین تکلیف سامانه انتقال سهام عدالت به وراث نبود باشگاه خبرنگاران جوان نیز برای اطلاع از آخرین جزئیات، موضوع را از رئیس سازمان بورس مجدد ۸ شهریور پیگیر شد. عشقی نیز بیان کرد: بحث انتقال دارایی‌های وراث سهام عدالت و بحث سود‌هایی که بعد از فوت شخص در حساب‌های سپرده گذاری مرکزی مانده است به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

اواخر شهریور سامانه انتقال سهام عدالت به وراث تعیین تکلیف می‌شود

او افزود: سامانه آماده شده و تلاش این است که تا آخر شهریور اعلام کنیم که به مرور وراث متوفیان با در دست داشتن مدارک لازم به شرکت‌های کارگزاری مراجعه کنند. همین طور مذاکراتی که با دفتر قضایی داشتیم که دفاتر الکترونیکی قضایی مجدد اعلام آمادگی کردند که به این فرآیند کمک کنند در نهایت به امید خدا از اواخر شهریور این فرآیند آغاز خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید آخرین وعده رئیس سازمان بورس در خصوص زمان تعیین تکلیف سامانه انتقال سهام عدالت به وراث عملیاتی خواهد شد؟ یا مجدد باید منتطر وعده زمانی دیگری بود سامانه‌ای که بسیاری از مردم چشم انتظار آن هستند.

منبع : yjc

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس