شما اینجا هستید

والیبال » ایران-ژاپن: ارومیه آماده یک انفجار تاریخی
گروه : والیبال

تیم ملی والیبال ایران دیشب موفق شد در سه ست متوالی چین را شکست دهد و به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کند. شاگردان بهروز عطایی امروز در یک بازی سرنوشت‌ساز به مصاف ژاپن خواهند رفت و همه در ارومیه فقط به قهرمانی فکر می‌کنند.

زوج جذاب تیم ملی والیبال علیه دو فوق‌ستاره ژاپن

یکی از نقاط قوت تیم ملی والیبال ایران در بازی دیشب برابر چین در نیمه نهایی قهرمانی آسیا، عملکرد درخشان میلاد عبادی پور و میثم صالحی در پست دریافت کننده بود که در آستانه فینال دوباره با ژاپن، نوید همان زوج طلایی دوره قبل و البته المپیک توکیو را بدهند.

میثم صالحی دیشب در همه‌ بخش ها از دریافت گرفته تا حمله و سرویس عالی بود و میلاد عبادی پور هم با پوئن‌هایی که کسب کرد امتیاز آور ترین بازیکن ایران در مسابقه با چین شد.

این دو بازیکن که اتفاقا ارومیه ای هستند حالا یک فرصت طلایی دارند تا بتوانند در شهر خود یک قهرمانی را به همشهریان‌شان هدیه دهند؛ کاری که در دوران باشگاهی نتوانستند انجامش دهند.

جدال زوج میلاد عبادی پور و میثم صالحی با یوکی ایشیکاوا و ران تاکاهاشی در فینال مسابقات بسیار دیدنی خواهد بود، دوره قبل که با برتری زوج ایرانی تمام شد باید دید این دوره چه خواهد شد.

سید و یک فرصت طلایی: جام را بالا ببر و تاریخ‌ساز شو!

سیدمحمد موسوی که یکی از سرعتی زنان ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا است و عنوان کاپیتان را یدک می‌کشد، برای پنجمین بار فینال این تورنمنت را تجربه خواهد کرد.

او که تا کنون سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی را در کارنامه خود در این مسابقات دارد، به دنبال جاودانگی در این تورنمنت است و اگر بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد علاوه بر اینکه جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان بالای سر خواهد برد، با چهارمین قهرمانی و عبور از امیر غفور به تنها بازیکن در ایران تبدیل خواهد شد که چهار قهرمانی در این مسابقات را به‌دست آورده است.

سیدمحمد موسوی در یکی از آخرین فرصت های خود در قهرمانی آسیا می تواند با قهرمانی خود را جاودانه کند و مزد بیش از شانزده سال حضور در تیم ملی والیبال ایران را بگیرد.

فینال مسابقات امروز از ساعت ۱۸ بین تیم های ایران و ژاپن برگزار می شود.

ایران- ژاپن در فینال و تعیین تکلیف ۱۰ تیم دیگر

رنامه تمامی دیدارهای ششمین روز مسابقات به قرار زیر است: سالن شهیدان آهن‌دوست: تایلند – اندونزی، ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه برای رتبه نهم پاکستان – بحرین، ساعت ۱۳:۰۰ دقیقه برای رتبه هفتم سالن غدیر: چین – قطر، ساعت ۱۵:۰۰ دقیقه برای مقام سوم ایران – ژاپن، ساعت ۱۸:۰۰ دقیقه برای قهرمانی مراسم اختتامیه مسابقات هم بعد از پایان فینال برگزار خواهد شد.

با پایان مسابقات امروز، کره‌جنوبی عنوان پنجم و چین‌تایپه ششم شد ضمن اینکه هند عنوان یازدهم، عراق عنوان دوازدهم، قزاقستان عنوان سیزدهم، افغانستان عنوان چهاردهم، بنگلادش عنوان پانزدهم، هنگ‌کنگ عنوان شانزدهم، ازبکستان هفدهم و مغولستان مقام هجدهم را کسب کردند.

منبع : ورزش ۳

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس