شما اینجا هستید

استان گلستان » نفرات منتخب چهارمین جشنواره خانه مطبوعات استان گلستان معرفی شدند+ویدیو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها، آیین گرامیداشت روز خبرنگار و معرفی برگزیدگان جشنواره خانه مطبوعات گلستان،با حضور مسئولان کشوری، استانی و خبرنگاران استان گلستان در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در بخش پایانی این مراسم، برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات استان به شرح ذیل معرفی شدند و لوح و هدایای خود را از دستان مسئولان حاضر در مراسم دریافت کردند.

در بخش گزارش جشنواره، رتبه اول به علی اصغر تیموریان از خبرگزاری ایرنا، رتبه دوم به الهه قهرمان از روزنامه دنیای اقتصاد و رتبه سوم به محدثه حیدری گرجی از خبرگزاری ایرنا رسید.

در بخش یادداشت و مقاله زهرا قزلسفلی از خبرگزاری ایرنا و عادل خدر خوجه از پایگاه خبری گنبدی ها نفر دوم شدند و هیئت داوران اثری را شایسته مقام اول و سوم این بخش ندانستند.

در بخش مصاحبه علی بایزیدی از فصلنامه استارباد اول شد، اعظم محبی مقام دوم را کسب کرد و مقام سومی در این بخش انتخاب نشد.

در بخش خبر اثری شایسته مقام اول جشنواره نشد و مهدی باقریان از خبرگزاری ایسنا مقام دوم و علی اصغر سلیمانی از خبرگزاری برنا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش تیتر وحید حاج سعیدی از پایگاه خبری ندای کتول، مریم شریفی و نورمحمد دانشمند از پایگاه خبری ترکمن سسی به ترتیب شایسته مقام اول تا سوم شدند.

در بخش صفحه آرایی غلامرضا ولی پور از هفته نامه بامداد گلستان و حمیدرضا محمدیاری از روزنامه بازار کسب و کار مقام دوم، حبیبه سادات حسینی از هفته نامه پژواک سخن مقام سوم شدند و این بخش فاقد نفر اول بود.
در بخش عکس رامین بشرویه از خبرگزاری ایسنا مقام دوم، حمیدبهادرزاده نفر سوم شدند و اثری شایسته مقام اول نشد.

 

 

#در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران،محسن علی پور مدیرمسئول پایگاه خبری گنبدی ها با استاندار گلستان دیدار کرد.وی در این دیدار پیگیر مطالبات خبرنگاران این پایگاه خبری از استاندار محترم شد که با مساعدت دکتر زنگانه همراه بود.

عادل خدرخوجه دبیرسرویس اجتماعی پایگاه خبری ها منتخب چهارمین جشنواره مطبوعات استان گلستان در بخش یاداشت و مقاله به ایشان از طرف تیم تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها تبریک می گوییم و آرزوی بهترین ها را برای ایشان خواستاریم.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس