شما اینجا هستید

دسته‌بندی نشده » توهین به اسلام، قرآن مجید و مقدسات دینی خط قرمز ماست

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، آخوند عبدالکریم جاور بیان کرد، آنها با این حرکت گستاخانه به کتاب آسمانی مان قرآن مجید ، پیامبر(ص)، مقدسات و باورهای دینی مسلمانان اهانت کرد و خطوط قرمز مسلمین را  زیر پا  گذاشته اند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه توهین به مقدسات و احکام دینی خط قرمز ما است تصریح کرد: احترام به عقاید، مقدسات و ارزش های انسانی یکی از ابتدایی ترین حقوق جوامع بشری است. متاسفانه مدعیان حقوق بشر و برخی آزاد اندیشان به بهانه آزادی بیان و آزادی قلم  و بر عکس با سخنرانی ها و برنامه های گسترده در شبکه های اجتماعی که از سوی دولت های غربی هم حمایت می شد از این شخص دفاع و سعی کردند این جرم بزرگ را که موجب خشم و اعتراضات گسترده در جهان اسلام گردید کم اهمیت جلوه دهند.

وی اظهار داشت: مسلمان هیچگاه به کتب آسمانی و مقدسات دینی سایر ادیان به حضرت موسی، عیسی و مریم اهانت نکرده اند ولی آنها کتاب قرآن را به آتش کشیدند و به پیامبر (ص) اهانت کرده و احکام دینی ما را به تمسخر گرفتند. اینگونه اعمال افکار آزاد اندیشانه نیست بلکه توطئه علیه اسلام و زمینه سازی برای تفرقه بین مسلمانان و نیز سایر ادیان الهی است.

خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در جلوگیری از اهانت به مقدسات اهل سنت اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات متعدد خود توهین به مقدسات اهل سنت را زمینه ساز تشدید اختلافات در دنیای اسلام برشمرده و آن را حرام اعلام نموده اند.

آخوند جاور افزود: دین اسلام دین صلح و برادری است و هدف قایی اسلام پاکی روح و جسم انسان ها از پلیدی ها و رسیدن به رستگاری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس