شما اینجا هستید

آموزش و پرورش » استان گلستان آماده میزبانی از فرهنگیان در تابستان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، نخستین جلسه ستاد اسکان موقت فرهنگیان تابستان ۱۴۰۲ با حضور سیدرضا نظری مدیرکل و رئیس ستاد اسکان، محمود حسین زرگری سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و نائب رئیس این ستاد، معاونین اداره‌کل و دیگر اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گلستان در سالن فرهنگ اداره‌کل برگزار گردید.

سیدرضا نظری اظهار داشت: در اجرای اسکان موقت نوروز ۱۴۰۲ تلاش های ارزنده ای صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. شایسته است که در اجرای اسکان تابستان نیز با جدیت تلاش کنید و با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان، توجه ویژه ای به مدارس کوهستانی و ییلاقی صورت پذیرد.

ایشان در ادامه افزود در راستای معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان به گردشگران و مسافران فرهنگی تلاش نمایید و سعی کنید از فضای مجازی در این زمینه بهره بگیرید. تبلیغات مناسب جهت شناساندن مناطق خاص گردشگری انجام شود. شرایط رفاهی و امکانات بهداشتی و نظافت مراکز را مورد توجه ویژه قرار دهید.

وی با تاکید بر بازدیدهای میدانی و نظارتی از مدارس و مراکز اسکان موقت گفت: زیباسازی مراکز خصوصا مراکز ییلاقی و کوهستانی تلاش کنید تا مطابق با بافت بومی و تاریخی منطقه باشد.

حسین زرگری در ادامه جلسه عنوان کرد: در اسکان نوروز ۱۴۰۲ تلاش کردیم در مدت زمانی اندک با تمامی امکانات موجود شهرستانها و یاری رساندن به شهرستانهایی که در شرایط اضطراری قرار داشتند و ظرفیت مراکز اسکان تکمیل شده بود، بتوانیم مسافران فرهنگی را به دیگر شهرستانهای نزدیک هدایت کنیم. با اجرای این روند موفق شدیم در تمامی شهرستانهای استان گلستان میزبان همکاران فرهنگی باشیم.

وی افزود:در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات تعدادی تجهیزات مورد نیاز اسکان تهیه و جهت توزیع به شهرستان های استان ارسال گردید.

حسین زرگری در ادامه اظهار کرد: در تابستان امسال با ۱۰۷ مدرسه، ۲ مرکز آموزشی، رفاهی و ۱ خانه معلم میزبان همکاران فرهنگی از سراسر کشور خواهیم بود.

 

آدرس ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس: میدان مرکزی، خیابان طالقانی شرقی، بعد از چهارراه خیام دست راست، اداره آموزش و پرورش

آدرس مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان گنبدکاووس: میدان بسیج، شهرک فرهنگیان، فاز یک

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس