شما اینجا هستید

استان گلستان » مشارکت بالای مردم راهبرد اساسی در انتخابات خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، علی محمد زنگانه رویکرد استان در انتخابات را رویکرد “رسام” که شامل چهار راهبرد رقابت،سلامت،امنیت،مشارکت می باشد برشمرد و تشریح کرد: زمانی رقابت ایجاد می شود که اجازه حضور و به عرصه آمدن همه عناصر متعهد و پایبند به جمهوری اسلامی و با هر گرایشی را فراهم کنیم.

وی افزود، سلامت در انتخابات یک فرایند است، مجریان انتخابات بدون هیچ گرایشی به این امانت نگاه کنند و سلیقه های سیاسی و جریانی خود را دخیل نکنند تا انتخابات در سلامت کامل انجام شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه، بدلیل رعایت عدالت هیچ یک از مدیران و مسئولین استان حق ندارند از تریبون خود در انتخابات حضور داشته باشند افزود: شبکه عیون نظارتی از مردم در استان ایجاد کریدم و انعکاس لازم را خواهند داد و آخرت خود را برای دنیای دیگران نخواهیم فروخت.

وی ادامه داد امنیت در انتخابات ضروری است و استان با وحدت مثال زدنی حرکت می کند و از این نظر سرآمد کشور است که در اغتشاشات خود را نشان داد.

علی محمد زنگانه مشارکت را بعنوان راهبرد اساسی در انتخابات پیش رو دانست و افزود، مشارکت وقتی اتفاق می افتد که دو اصل اول را خوب رعایت کنیم و بعنوان اصلی ترین وظیفه خود تا روز انتخابات بیشترین خدمات را به مردم انجام دهیم.

وی هفته دولت،دهه مبارک فجر و .. را فرصتی جهت افزایش مشارکت در انتخابات دانست و تشریح کرد، این ایام فرصتی است عهدی ببندیم و بسیاری از اقدامات در حال انجام  را به نتیجه برسانیم. اقدام جهادی یعنی برویم پروژه هایی که سال های سال رها شدند را به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد، سازمانی عمل کردن لازمه افزایش مشارکت مردمی می باشد و باید خدمات انجام شده توسط دولت به مردم گفته شود. استان بدلیل راهبرد غلط سالیان وابسته شد به منابع آب زیر زمینی و الان بدلیل شرایط خشکسالی به کمبود آب زیر زمینی مواجه هستیم که با اقدامات خوب انجام شده مشکل کمبود آب را به حداقل رسانده ایم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به بیانات استاندار گلستان پیرامون انتخابات بیان کرد، سیاست ما در انتخابات برگرفته از سیاست های استاندار گلستان می باشد که آن نیز به تبعیت از رئیس جمهور می باشد.

مهدی دهرویه با بیان اینکه هدف اصلی مشارکت حداکثری در انتخابات با اعتمادسازی و خدماتی که به مردم ارائه می دهیم تاکید کرد، کلیه مدیران و مسئولین شهرستان از انجام کارهای انتخاباتی و اقدامات به نفع یا علیه کسی خودداری کنند و در انجام این مورد تعارفی با کسی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به ساعت شروع کاری ادارات از ساعت ۶ صبح بر لزوم رعایت الگوی صحیح مصرف برق و تکریم ارباب رجوع در ادارت تاکید کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس