شما اینجا هستید

اجتماعی » راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده مردم گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، امروز مردم روزه‌دار گنبدکاووس یکپارچه برای آزادی قدس شریف به پا خاستند، گنبدی های ولایتمدار امروز در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان براساس رسالت تاریخی خود و در عمل به فرامین حضرت امام خمینی(ره) و جانشین خلفش امام خامنه‌ای برای آزادی قدس شریف به صف شدند.

مردم انقلابی گنبدکاووس همچون همیشه با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود، فریادهای ضدصهیونیستی و ضداستکباری سر دادند و ندای “القدس لنا” و ” مرگ بر اسرائیل” در این شهرستان طنین‌انداز شد.

مراسم  راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» در گنبدکاووس و همچنین در شهر اینچه برون،شهر کرند و روستای داشلی برون برگزار شد، راهپیمایی روز قدس در گنبدکاووس نیز از ساعت۱۰:۳۰ صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از چهارراه گلشن و مقابل مسجد قائمیه به سمت خیابان سرابی و مصلای امام جعفر صادق(ع)  آغاز شد و مردم با حضور پرشور خود بار دیگر انزجار خود را به ظلم و استبداد فریاد زده و خواستار سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل شدند.

زنان، مردان و کودکان با سردادن شعارهای ضداستکباری و ضد صهیونیستی مخالفت خود را با اقدامات غاصبانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیان داشتند و روزه‌داران در شهرستان گنبدکاووس پس از گذراندن آخرین احیا شب قدر، بدون هیچ خستگی و آزردگی در این روز با شکوه به میدان آمدند. اقشار مختلف جامعه از جمله تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و روحانیون، اقوام مختلف شهرستان،مسئولین و.. در این مراسم حضور پررنگ داشته و برای دفاع از مظلومان جهان اعلام آمادگی کردند.

برخی خانواده‌ها به همراه کودکان و خردسالان خود در این مراسم حضور یافته و این روز بزرگ را گرامی‌ داشته‌اند چرا که حمایت از مظلومان جهان بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و حتی روزه اولی‌هایی آمدند تا نشان دهند از کودکان مظلوم فلسطینی حمایت می‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس