شما اینجا هستید

اخبار گنبد » سند چشم انداز قرآنی باید مردم محور باشد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس،  مهدی دهرویه در جلسه تبیین سند قرآنی ۱۴۰۸ در شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه اجرای این سند می‌تواند جلوی بسیاری از آسیبهای اجتماعی را بگیرد به مقوله حجاب و عفاف که در آیات قرآن آمده اشاره کردو افزود: لزوم رعایت حجاب و عفاف اسلامی باید برای مردم تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه امامزاده یحیی بن زید (ع) به واسطه وجود شریف پیام آور و اشاعه دهنده صحیفه سجادیه می‌تواند محور فرهنگی استان گلستان بویژه در برگزاری محافل قرآنی باشد گفت: همایش استانی سند چشم انداز قرآنی گلستان ۱۶ فروردین ماه با حضور استاندار گلستان در امام زاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس برگزار می‌شود.
دبیر ستاد اجرایی سند چشم انداز قرآنی گلستان از رونمایی این سند خبر داد و گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت تربیت قرآنی از مهم‌ترین بخش‌های این سند است.
مهدی درویشی در جلسه هماهنگی با مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: طی یک و نیم سال فعالیت علمی سند چشم انداز قرآنی گلستان به عنوان اولین استان کشور با تأیید اساتید قرآنی سراسر کشور و استاندار گلستان تدوین و ابلاغ شد.
دبیر ستاد اجرایی سند چشم انداز قرآنی گلستان افزود: در این سند جامع هفت ساله سه هزار جلسه تا سال ۱۴۰۸ با رویکرد محتوای قرآنی با هدف کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت تربیت قرآنی راهبرد اصلی در جهاد تبیین و مبارزه با جنگ ترکیبی و شناختی استکبار جهانی تدوین شده است.
وی با اشاره به رویکرد مردمی این برنامه، بیان کرد: پس از تعیین رابطان دانش آموزی، طلاب، فرهنگیان و دانشجویان دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس