شما اینجا هستید

اخبار گنبد » در کنار قرائت قرآن سرگذشت أصحاب را مطالعه کنیم

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، وی افزود: یکی از آنها اصحاب اخدود است. صاحبان چاه های آتش. آنها یک دوقطبی درست کرده بودندکه اختیار با شماست.یا با ماهستید یا در اتش قرار می گیرید.

رجنی اظهار داشت: اصحاب اخدود که یهودی بودند یک روز ۲۰هزار نفر مسیحی که از یهودیت به دین مسیحیت مومن شدند را اتش زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد کاووس تصریح کرد: بدانیم که ما نیز برای دین داری خودمان امتحان می شویم. خاصه در این دوران ، امتحانات دین داری امروز یک طرف آتش و یک طرف تسلیم نیست. اینجا در حوادث قرب ظهور که به تعبیر رهبری پیچ آخر است استقامت می خواهد.

وی خاطر نشان کرد: آنچه از روایات برآمده است زلزله و جنگ آخر جنگ تن به تن اقتصادی است.باید یاد کنیم که چقدر در این حفظ آرمانها شهید دادیم و می بایست قدری بیشتر استقامت کنیم. لذا نقش برجسته دشمن را در جنگ اقتصادی باید خوب دید و تحلیل کرد.

رجنی بیان داشت: باید این تلنگر را مومنین به خود بزنند که در این حفظ آرمانها قرار شده ما کفر را سرنگون کنیم و پرچم لااله الاالله را بر قله های رفیع به اهتزاز در آوریم.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: حال یا باید در این جنگ ترکیبی بگوییم ما میتوانیم پای دین بایستیم یا تسلیم میشویم که سعادت ما در یاری خداوند که آن از استقامت در دین است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس