شما اینجا هستید

اجتماعی » شهرستان گنبدکاووس نیازمند اقدامات تحول افرین در حوزه فرهنگی و تبلیغی است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، مهدی دهرویه افزود:باید جریانی از اطلاع رسانی سالم و پویا در جامعه و فضای مجازی بوجود بیاید که بر مبنای واقعیتها و بدون جانبداری به تجزیه و تحلیل رویدادها در جهت پیشرفت شهرستان بپردازد.

وی با بیان اینکه اقدامات تحول آفرین در شهرستان باید انجام شود افزود: حرکت به سمت جلو با برنامه ریزی محقق می‌شود و باید برنامه سال ۱۴۰۲ را دراین جهت ترسیم کرد.

وی با اشاره به بر برون سپاری حوزه های فرهنگی به مردم بر اجرای کارهای فرهنگی در قالب طرحهای محله محور تاکید کرد و اظهار داشت: در این حوزه مساجد محورند و در حوزه تشکیل گروههای اندیشه ورزی هم از همه سلایق باید استفاده کنیم‌.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در گزارشی از اقدامات این نهاد گفت: نهضت پیشرفت زنان و بانوان طرح دختران حاج قاسم باهدف پوشش دهی ۶۰ درصدی بانوان ۲۰ درصدی جوانان و ۲۰ درصدی نوجوانان در حال اجرایی شدن است.

حجت الاسلام احمد رضا کریمی از فعالیت ۱۵ هیئت شاخص و انقلابی در شهرستان خبرداد که شامل هیئات اقشار تحت نظر شورای هیئات مذهبی هستند و  ۳۳ هیئت بانوان هم در شهرستان فعال هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس