شما اینجا هستید

اجتماعی » مسئولان به تحقق پیام رهبری در مهار تورم ورشد تولید اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، معاون استاندار و فرمانداری ویژه به اتفاق سید محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان و هیئت همراه در نشست مشترک با امام جمعه و نماینده مردم گنبدکاووس اظهار داشت: ایجاد کمربندی گنبدکاووس در مسیر جدید به سمت جاده نفت از اقدامات تحولی برای شهرستان خواهد بود که باید پیگیری شود.

مهدی دهرویه افزود: حوزه اقتصادی استانداری با فرمانداری شهرستان تعامل کامل دارد و نمود آن در اختصاص سهمیه مرغ با توجه به نیاز شهرستان گنبدکاووس بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز با اشار ه به اقدامات در حال انجام گفت: افکار عمومی باید نسبت به خدماتی انجام می شود آگاه شود و صدا و سیما و رسانه ها اطلاع رسانی کنند وی با اشاره به کریدور شمال جنوب اظهار داشت نقطه تعادل شرق استان گنبدکاووس است .

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام سال رهبری در مهار تورم و افزایش تولید اظهار داشت: در سال پیش رو باید به معیشت مردم برسیم.

امانقلیچ شادمهر حرکت استان را در خصوص خلیج گرگان و پتروشیمی حرکت روبه جلو عنوان کردو افزود: گنبدکاووس با منابع سرشار هنوز از برخی مواهب برخوردار نیست و باید با نگاه متوازن از قطار پیشرفت عقب نماند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس