شما اینجا هستید

اجتماعی » حل مسئله وانت بارهای میوه فروش یکی از مسائل ترافیکی گنبدکاووس است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه، حمید گوگلانی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: وانت بارهای میوه فروشی مسئله کشوری است و شورای ترافیک شهرستان قصد آسیب زدن به معیشت این قشر را ندارد.
وی تصریح کرد: با توجه به دغدغه مردم و مسئولان مبنی بر تعدد وانت بارهای میوه فروش در خیابان های ورودی شهر که موجب ایجادگره های ترافیکی و افزایش احتمال تصادف است شهرداری و دیگر اعضای شورای ترافیک باید اقدامات لازم را انجام دهند و انتظامی و دیگر دستگاه های ذیربط موظف به همکاری و همراهی با شهرداری در اجرای این طرح هستند.
وی افزود: ایجاد گذر عابر پیاده در بلوار دانشجو، خط کشی عابر پیاده ، نصب علائم ترافیکی در خیابان کسری و فلکه یادبود ، سرعت گیر خیابان شهید دستغیب، سرعت گیر جاده آلمان به درخواست دهیار توقلیجاق تپه و تپه نورجان، سرعت کاه محدوده دانشگاه پیام نور تا پارک شهید فهمیده، رنگ آمیزی و آشکارسازی سرعت کاهها از مصوبات جلسه شورای ترافیک گنبدکاووس بود.
وی اضافه کرد: ایجاد بازارچه های روز میوه فروشی و فعالیت وانت های میوه فروش فقط در نقاط تعیین شده از جمله پیشنهادات اعضا بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس