شما اینجا هستید

والیبال » صعود تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس به مرحله پلی اف
گروه : والیبال , ورزش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها و به نقل از خبرگزرای ایرنا، تیم‌های مس شهر بابک کرمان و ذوب آهن اصفهان با کسب ۱۶ و ۱۴ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم و شهرداری گنبدکاووس با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم سوم به مرحله پلی آف راه یافتند.

تیم گنبدکاووس امروز بازی چهارم خود در مرحله سوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور را با نتیجه سه بر ۲ و کسب یک امتیاز به حریف خود پالایش نفت آبادان واگذار کرد.

دست اول، سوم و چهارم این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ به نفع تیم پالایش نفت آبادان و دست دوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ به نفع تیم شهرداری گنبدکاووس پایان یافت.

تیم گنبدی بازی اول خود را به تیم مس شهر بابک کرمان واگذار کرد اما در بازی دوم به دلیل غیبت تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر به عنوان برنده اعلام معرفی شد و در بازی سوم با نتیجه سه بر صفر در مقابل ذوب آهن اصفهان شکست خورد.

سومین مرحله مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور از چهارم تا هشتم بهمن با حضور تیم‌های مس شهربابک کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری ارومیه، مدافعان شمال گیلان و شهرداری گنبدکاووس در سالن قنبرزاده دانشگاه شهید بهشتی تهران در حال برگزاری است.

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به قرارگیری تیمش به عنوان چهار تیم صعود کننده در مرحله پلی آف، از شورای اسلامی شهر گنبد خواست همکاری لازم را برای جذب ۲ بازیکن غیر بومی برای تیم داشته باشند.

فرشید عاشوری افزود: حضور محمد نعمتی ملی پوش گلستانی به تنهایی در ترکیب تیم در کنار بازیکنان بومی کم تجربه برای ادامه بازی‌ها تیم شهرداری در شرایطی که سه بازیکن با تجربه آن به نام‌های آرش خرمالی، جمال نظری و عبدالسلیم شعار از ترکیب تیم جدا شده‌اند کار دشواری است.

وی از شورای اسلامی شهر گنبدکاووس خواست با حمایت مالی زمینه جذب میثم علی‌پوری از بندرانزلی و مجید لشگری از قائمشهر را برای ارائه بازی قدرتمند در محله پلی آف فراهم کنند.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس