شما اینجا هستید

استان گلستان » چه کسی معاون امور بانوان و خانواده استانداری گلستان می شود؟

به گزارش گنبدی ها، زنان با حدود نیمی از جمعیت کشور و استان طبعا در انتصابات و مناصب متناسب با جسم و روحیه آنها، سهم قابل توجهی دارند. به خصوص که در دهه های گذشته نقش آفرینی و مشارکت زنان در عرصه های مختلف جامعه بیشتر و موثرتر شده است.

در روزهای گذشته صحبت از انتصاب معاون امور بانوان و امور خانواده استانداری گلستان شد که جایگاه مهمی است. در همین رابطه از چهره های مطرح زنان در جریان اصولگرا نام برده شده که هر کدام می توانند این سمت را راهبری کنند.

کلثوم غلامی رییس اسبق دانشگاه فرهنگیان و رییس کارگروه زنان شورای ائتلاف استان مهمترین گزینه می باشد.

در کنار او دکتر محبوبه اسحاقی فرهنگی و مدرس دانشگاه و دبیر جمعیت گام دوم انقلاب در شرق گلستان، سیده طوبی موسوی پارسایی مشاور اسبق آموزش و پرورش و عضو شورای ائتلاف ، مهدیه شاهینی دبیر جمعیت گام دوم انقلاب در گلستان و محبوبه فدایی معاون تعاون اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و کاندیدای عضو شورای ائتلاف در سال ۹۸ نیز نام شان برای این جایگاه مطرح شده است.

قابل ذکر است که دکتر محبوبه اسحاقی در نامه ای به استاندار محترم گلستان برنامه های خود را به شرح زیر بیان کرده است :

جناب آقای دکتر علی محمد زنگانه استاندار محترم استان گلستان احتراماً به استحضار می­رساند:

جنبش فرهنگی مادران فردا دارای تیمی منجسم و حرفه­ای که متشکل از دکترین پژوهشگر و نخبگان کشوری سطح اول در حوزه های علمی، پژوهشی و فرهنگی و اقتصادی می­باشد که آمادگی اجرای طرح­های ثبت شده ملی در سطح کلان و قابل اجرا در سطح استان را دارد، در اینجا بصورت تیتروار موضوعات مهمی که بویژه در حوزه بانوان می­توانم انجام دهم را اشاره و آمادگی خود را جهت تشریح جزئیات و دفاع هر یک از طرح­ها بصورت حضوری اعلام می­دارم.

۱- ارائه بسته فرهنگی اشتغال (ثبت شده ملی) وسیع بانوان استان با توجه به پتانسیل و ظرفیت­های فراوان انسانی و سایر منابع (قابل اجرا در سطح کشوری)

۲- ارائه طرح­های علمی و پژوهشی ویژه بانوان نخبه و متخصص در حوزه­های مختلف جهت اجرا

۳- طرح ثبت شده ملی راهکارهای مقابله با طرح ۲۰۳۰ با توجه به مبانی اسلام ناب محمدی و ارائه راهکارهای قابل اجرا و خلاق در سطح کشوری

۴- ارائه طرح­های هم­افزایی بانوان استان در زمینه­های مختلف به­ویژه بانوان سرپرست خانوار، در جهت فقرزدایی و همچنین تشکیل کمیته­های تخصصی در جهت احقاق حقوق بانوان و راهکارهای مقابله با انواع خشونت­های حاصل از تهاجم فرهنگی و فردی.

۵- طرح ملی ثبت شده جنبش فرهنگی (مادران فردا) که شامل پکیج ۱۲۰۰ صفحه­ای و نکات طلایی در مورد تربیت و خانواده و فرزندآوری است که آمادگی اجرا در سطوح کشوری و همچنین با توجه به اینکه تیم رسانه­ای بسیار قوی کشوری را دارم در زمینه اجرا و تبیین هر یک از موارد، فضای بسیار مناسبی فراهم‌ می­باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس