شما اینجا هستید

تیتر1 » سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس معرفی شد

به گزارش گنبدی ها و به نقل از آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با حضور مسوولان ارشد استانی دانشگاه آزاد و مسوولان محلی شهرستان گنبدکاووس در سالن همایش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار و علیرضا گرایلی به‌عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی و از تلاش‌های احمد مهرابیان قدردانی شد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس در این مراسم با اشاره به تبیین نامه امیرالمؤمنین به مالک اشتر و توصیه‌های مدیریتی و رفتاری ایشان، استفاده از این فرمایش گرانبهای مولای متقیان را اصلی‌ترین شاخصه موفقیت خود دانست.

احمد مهرابیان به ارائه گزارشی از عملکرد ۳۲ ماهه مسئولیت خویش پرداخت و به بیان شرحی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف علمی ـ پژوهشی، دانشجویی ـ فرهنگی و اداری ـ مالی اشاره کرد.

مسئولیت عرصه مؤاخذه الهی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز بیان کرد: مسئولیت عرصه مؤاخذه الهی است.

حجت‌الاسلام محمد ذوالفقاری عنوان کرد: در روایت آمده که مسئولان روز قیامت دست بسته محشور خواهند شد؛ بنابراین این جایگاه، جایگاه ویژه‌ای است که یک لحظه غفلت و لغزش علاوه بر زیان‌های دنیوی، خسران اخروی را نیز در پی خواهد داشت.

وی تشریح کرد: انتظارات در دانشگاه چهار بخش است که شامل نظام آموزشی، نظام پژوهشی، نظام فرهنگی و نظام مدیریتی می‌شود، امیدوارم دکتر گرایلی این چهار نظام را به‌طور همزمان و در چارچوب‌های تبیین شده در دانشگاه آزاد اسلامی پیش ببرد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، مینودشت و مرکز گالیکش نیز به بیان برنامه‌ها و اهداف خود برای بهبود بیش از پیش سطح این دانشگاه پرداخت که از مهم‌ترین آن می‌توان به برنامه‌ریزی برای افزایش جذب دانشجو و اخذ مجوزهای لازم در راستای افزایش رشته‌های دانشگاهی اشاره کرد.

گرایلی افزود: طبق آموزه‌های قرآن و سیره ائمه اطهار علیهم‌السلام و فرهنگ اصیل ایرانی خدمت به بندگان خدا از بافضیلت‌ترین کارها نزد خداوند است.

تربیت دانشجویی در تراز انقلاب اسلامی رسالت دانشگاه آزاد اسلامی

وی توضیح داد: آنچه سبب پیشرفت یک کشور می‌شود وجود چاه‌های نفت و منابع زیرزمینی نیست؛ بلکه پیشرفت کشور مرهون وجود نیروی انسانی کارآمد و متعهد و متخصص است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، مینودشت و مرکز گالیکش مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس تاکنون نقش بسیار مهمی در تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص در کشور داشته و ضمن نقش‌آفرینی در توسعه و عمران کشور از خروج میلیاردها دلار جلوگیری به عمل آورده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز با اشاره به سخنرانی هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: طبق فرمایشات حضرت آقا بعثت آمده تا دنیا و آخرت انسان را بسازد، بنابراین امام راحل با بنیان‌گذاری انقلاب اسلامی، گامی بزرگ و مهمی را در راستای این امر برداشت.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری متذکر شد: یکی از مهم‌ترین وظایف دانشگاه آزاد اسلامی تربیت دانشجویی در تراز انقلاب اسلامی و بعثت است تا بتواند دنیا و آخرت خود را بسازد.

وی تأکید کرد: لازمه این موضوع نمود این تفکر در اعمال و رفتار ما مسئولان است، چراکه نخستین گام اثرگذاری نمود در رفتار است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس