شما اینجا هستید

اجتماعی » همایش استانی «وحدت، بصیرت و ولایتمداری اهل سنت» در بخش مرزی گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری فارس، نجیب‌الله تاری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در بخشداری اینچه‌برون اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و این روز مختص یک حزب، گروه و یا قوم خاصی نیست.
وی حماسه نهم دی ماه را نماد وحدت اسلامی نامید و افزود: در حماسه نهم دی  ماه ۸۸ مردم با وحدت اسلامی حول محور ولایت یک جریان فرهنگی را راه انداخته و همه دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تلاش داریم در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی و در راستای گام دوم از برنامه‌های کلیشه‌ای و تکراری پرهیز شده و برنامه‌های محتوایی برگزار شود.
* امنیت پایدار در مرزهای گلستان مرهون وحدت بین مردم و مسوولان است/ فرمانده مرزبانی ناجا سخنران مراسم ۹ دی اینچه‌برون
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان در این جلسه اظهار کرد: امنیت پایدار در مرزهای گلستان به ویژه نواحی مرزی گنبدکاووس مرهون وحدت و همبستگی مردم مرزنشین با مسوولان است.
محمدرضا سراوانی افزود: بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با حضور همه اقوام از همه شهرستان‌های استان گلستان و با سخنرانی فرماندهی مرزبانی ناجا در روز هشتم دی ماه در مصلی اینچه‌برون برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری چنین همایشاتی در نواری مرزی سبب بیمه شدن نظام جمهوری اسلامی شده و یک بازدارندگی برای دشمنان است.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از برگزاری همایش‌های مختلف با موضوعات گام دوم انقلاب ویژه اهل سنت خبر داد و گفت: در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی و در راستای گام دوم انقلاب با موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری در این بیانیه همایش‌های مختلف ویژه اهل سنت در نوار مرزی برگزار می‌شود و این همایش ها سبب تثبیت انقلاب اسلامی خواهد بود.
بخشدار داشلی‌برون گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به اینکه مراسم متمرکز حماسه نهم دی ماه در همین روز در گنبدکاووس و سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود این همایش در روز هشتم دی ماه در اینچه‌برون از توابع گنبدکاووس برگزار می‌شود.
حاج نظر شیرمحمدلی افزود: در این همایش بسیجیان و روحانیون شاخص شیعه و سنی از سراسر استان با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می شود.
وی ادامه داد: ۹ کمیته با شرح وظایف هر یک تشکیل شده و هر کمیته در راستای وظایف خود عمل می‌کند.
بخشدار داشلی‌برون گنبدکاووس گفت: در کنار برگزاری این همایش نمایشگاهی از تصاویر شهدای بخش مرزی گنبدکاووس، نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای سنتی و برنامه‌های فرهنگی، بومی و محلی برپا است.
وی خاطرنشان کرد: این همایش با غبارروبی مزار شهدای غواص آغاز شده و تا ظهر ادامه دارد و در پایان مراسم عملیات اجرایی المان شهدای غواص اینچه‌برون آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار نفر در این همایش حضور داشته باشند.
در پایان جلسه اعضای جلسه مزار شهدای غواص را غبارروبی کرده و ستاد دهه فجر بخش داشلی‌برون افتتاح شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس