شما اینجا هستید

اجتماعی » صدای مظلومیت غزه از گلستان به گوش جهان می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، حجت‌الاسلام محمود ترابی امروز در جمع مردم شهرستان گنبدکاووس با اشاره به موضوع فلسطین و غزه و جنایات رژیم غاصب و آدمکش اسرائیل اظهار کرد: مردم جهان بویژه در کشورهای استکباری آمریکا، انگلیس و فرانسه تجمعات و راهپیمایی‌های بزرگی در حمایت از مظلومیت مردم غزه و نفرت از اسرائیل برگزار می‌کنند و خواستار توقف جنگ و کشتار کودکان بی‌گناه غزه هستند.

وی افزود: به اندازه‌ای که مردمان کشورهای غربی، اروپایی و استکباری از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کنند، کشورهای اسلامی و منطقه از آنها حمایت نکردند و این جای تأسف دارد.

ترابی به برگزاری راهپیمایی سراسری ساعت ۱۵ امروز در حمایت از کودکان غزه نیز اشاره کرد و خواستار حضور پرشور گروه‌های مختلف مردم بالاخص مردم شعیه و اهل سنت گنبدکاووس در این راهپیمایی شد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تجلیل از ۴۲ روز ایستادگی و مقاومت مردم غزه پس از عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: این ایستادگی نتایج داخلی و خارجی قابل توجهی داشت که محور موضع گیری جهانی شدن قدس شریف، انسجام در محور مقاومت، جرات پیدا کردن درحمله به پایگاه‌های آمریکا و کشتی‌های رژیم غاصب اسرائیل توسط گروه‌های مقاومت از جمله یمنی‌ها و روشدن دست کشورهای منافق منطقه از جمله این نتایج است.

حجت الاسلام ترابی از سکوت برخی غربگراهای داخلی، هنرمندان و طرفداران شعار «زن، زندگی و آزادی» نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: سکوت برخی علمای بزرگ اسلامی در منطقه و برخی دانشگاه‌ها هم در این خصوص کوتاهی کردند که باید جبران شود.

منبع خبر: گلستان ما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس