شما اینجا هستید

گفتگو » فرخی: در ایام گذشته گنبد، ارومیه و تهران تیم‌های برتر والیبال ایران بودند

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، پرویز فرخی دبیر هیأت والیبال گلستان و عضو تیم والیبال پیشکسوتان گلستان بعد از صعود به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ایام گذشته که والیبال به صورت امروز حرفه‌ای نشده و دستمزدهای نجومی وارد این رشته نشده بود تیم‌های ارومیه، گنبد و تهران جزو تیم های برتر ایران بودند اما امروز می‌بینیم قدرت والیبال از این شهرها به دل کویر و استان‌های یزد و کرمان منتقل شده است چون کارخانه‌ها و اسپانسرهای قوی در این شهرها از تیم‌ها حمایت می‌کنند اما این دلیل نمی‌شود چون ارومیه قهرمان نشده است از اریکه قدرت افتاده است. حضور شش بازیکن از ارومیه در تیم ملی والیبال ایران نشان می‌دهد این تیم پایتخت والیبال ایران است.
پیشکسوت والیبال که با تیم گلستان در جام یدالله کارگرپیشه حضور دارد، گفت: ما حدود ۴۰ روز است که برای این رقابت‌ها تمرین می‌کنیم و به نظرم تیم‌های آذربایجان غربی، گلستان و توابع تهران تیم‌های برتر و نهایی این رقابت‌ها هستند.
پرویز فرخی با تقدیر از برنامه‌ریزی فدراسیون برای برگزاری مسابقات والیبال پیشکسوتان اظهار داشت: برگزاری این رقابت‌ها بسیار ارزشمند بوده و به نوعی احترام گذاشتن به پیشکسوتان است. این رقابت‌ها سبب شد با دوستانی که ۲۰سال گذشته آن‌ها را در میدان والیبال دیده بودیم به نوعی تجدید خاطره کنیم.
وی با تمجید از میزبانی فوق‌العاده شهر ارومیه از مرحله نهایی مسابقات پیشکسوتان افزود: ما اصلا انتظار چنین میزبانی و رزرو هتل برای تیم‌های مهمان را نداشتیم و این نشان می‌دهد بیخود نیست میزبانی رقابت‌های بزرگ آسیایی و بین‌المللی به ارومیه سپرده می‌شود.
ملی پوش اسبق والیبال ساحلی ایران گفت: تیم‌های خوبی در مرحله نهایی حضور دارند و ما حدود ۴۰ روز است که در تیم گلستان برای این رقابت‌ها تمرین می‌کنیم و پیش بینی می‌کنم تیم های آذربایجان غربی، گلستان و توابع تهران تیم‌های برتر و نهایی این رقابت‌ها باشند.
گفتنی است که مرحله پایانی مسابقات پیش‌کسوتان از روز شنبه ۱۴ مهرماه با برگزاری چهار دیدار در سالن شش‌هزارنفری غدیر ارومیه آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه دارد تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس