شما اینجا هستید

اجتماعی » تردد خودرو برای گنبدی ها در روز طبیعت از درب منزل ممنوع شد

به گزارش گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالقدیر کریمی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس از همان بامداد روز هشتم فروردین، اظهار کرد: به لطف خدا همیاری مردم با دستگاه‌های اجرایی و پلیس راهور در اجرای این طرح بسیار خوب بوده که جا دارد از همه مردم تشکر کنم.

وی با بیان اینکه تمامی مبادی غیررسمی و فرعی ورود و خروج به شهرستان را نیز مسدود کرده‌ایم، افزود: بالغ ۱۰ مسیر فرعی نیز توسط عوامل تلاشگر راهداری و دهیاری‌ها بسته شده تا هرگونه ورود و خروج تا پایان اجرای طرح صورت نگیرد.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برای استفاده شهروندان از خودروهای بین شهری در صورت ضرور تاکسی‌های بین شهری در نظر گرفته شده‌اند، خاطرنشان کرد: در مواقع ضروری برای رفت و آمدهای کاملا حساس و ضروری خودروهای عمومی تاکسیرانی در مبادی ورودی و خروجی گنبدکاووس آماده خدمت‌رسانی هستند.

کریمی با اشاره به ضرورت جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور در اماکن تفریحی، جنگل‌ها و پارک‌ها در روز طبیعت، ادامه داد: براساس مصوبه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا هرگونه تردد از درب منزل در روز ۱۳ فروردین ماه در گنبدکاووس ممنوع است.

وی از توقیف خودروهایی که در روز طبیعت اقدام به تردد می‌کنند خبر داد و گفت: علاوه بر توقیف یک ماهه خودروها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز به عنوان جریمه برای این خودروها در نظر گرفته شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس