شما اینجا هستید

اجتماعی » اقدامات برای کاهش صفوف نانوایی ها کاری جهادی است که تداوم دارد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مهدی دهرویه در جلسه شورای اداری این شهرستان که عصر چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد گفت: انجام اقدامات جهادی صفوف خبازی ها را شکست و استمرار این اقدامات به همراهی و تلاش همه مدیران بستگی دارد.

رییس شورای اداری شهرستان گنبدکاووس بر شجاعت مدیران در مقابله با فساد تاکید کرد و گفت: راهبرد استاندار گلستان بر اساس علم و برنامه راهبردی استوار است و از این جهت تمام تلاش خود را در جبران عقب ماندگی های استان و به ثمر رسیدن پروژه های بزرگ استان بکار می‌برد.

دهرویه با بیان اینکه گنبدکاوس مسیر پیشرفت را شروع کرده افزود: پیرو راهبردها و تاکیدات استاندار تلاشگر با تمام توان حرکت خواهیم کرد وجهادگرانه و برنامه محور به انجام اقدامات می‌پردازیم و ذره ای کوتاهی در این مسیر خیانت به مردم است.

وی با اشاره به انتخابات آتی افزود: هدف اصلی از برگزاری انتخابات جلب مشارکت حداکثری است و در این زمینه باید اعتماد مردم جلب شود .

رییس حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس با اعلام برگزاری جلسات بر اساس تقویم انتخابات افزود: امنیت ، سلامت و مشارکت حداکثری حق الناس است و در این راستا تمام توان خود را بکار می‌گیریم.

وی همچنین بر مصرف بهینه برق و آب در شهرستان تاکید کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس