شما اینجا هستید

علمی » ریشه‌کن کردن کرونا نیاز به عزم ملی و بسیج همگانی دارد
گروه : علمی , گفتگو

به گزارش گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد شهرکی اظهار کرد: با توجه به اینکه آزمایش افراد مشکوک به کرونا برای تشخیص به تهران ارسال می‌شد با همکاری و پیگیری استاندار گلستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی وسایل و تجهیزات لازم خریداری شد تا آزمایش در استان انجام و زمان برای درمان افرادی که نتیجه آزمایش‌شان مثبت است از دست نرود و اقدامات لازمه در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی تصریح  کرد: از همان زمانی که متوجه شیوع ویروس در استان شدم ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی مورد نیاز را خریداری و در اختیار بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، زندان، پادگان‌ها، دادگستری، دارالایتام قرار داده و در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی توزیع کردم تا گامی برای جلوگیری از ویروس برداشته باشم و این روال تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه خواهد داشت.
رئیس مجمع خیرین سلامت گنبدکاووس با اشاره به وضعیت بحرانی فعلی از مردم خواست توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و در قرنطینه خانگی بمانند.

خیر نیکوکار گنبدی که همه او را به عنوان رئیس بانک امانات پزشکی کشور می‌شناسند از مسوولان و خیرین خواست در این شرایط سخت افراد کم درآمد و مستمند را که باید در قرنطینه خانگی باشند فراموش نکنند و لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده و مواد غذایی لازم را بین خانواده‌های محروم تقسیم کنند.
گفتنی است هزینه خرید دو دستگاه سی‌تی‌اسکن، تعمیر یک دستگاه سی‌تی‌اسکن، خرید ۱۰ دستگاه دیالیز با و همکاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان و هزینه ساخت ساختمان مجتمع غربالگری سرطان گنبدکاووس در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۴۵۰ متر و در دو طبقه و تاسیس ۳۶ بانک امانات تجهیزات پزشکی در تمامی استان‌های کشور طی یک ساله اخیر توسط این خیر گلستانی پرداخت شده است.

 

برای مشاهده فیلم مصاحبه کلیک کنید. 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس