شما اینجا هستید

اجتماعی » مصوبات سفر ریاست جمهوری پیگیری جدی می شود

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مهدی دهرویه در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار داشت: شبکه آب و فاضلاب شهر گنبدکاووس که جزو پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری بود از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه برخی دستگاههای شهرستان هنوز تخصیص لازم را از پروژه های مهم مصوب ریاست جمهوری دریافت نکرده اند و از ظرفیت حداقلی خود دستگاهها و دیون برای پیشبرد پروژه ها استفاده شده است افزود: پیگیری اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی‌برج قابوس ، پیگیری تخصیص اعتبار۱۰۰۰ میلیارد تومانی لجستیک مرزی اینچه برون و پروژه های جهاد کشاورزی و طرحهای توسعه منابع طبیعی ازجمله پیگیریهایی است که همراه با مدیران مرتبط در سطح استان انجام خواهیم داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز گفت: برای تخصیص این اعتبارات در سطوح ملی استانی باید پیگیری جدی انجام شود و ملاک عمل ارزیابی مدیران مصوبات سفر است .
حمید گوگلانی بر مولد سازی دستگاههای اجرایی در اجرای طرح ها و پروژه ها تاکید کرد و با ارزیابی روند تخصیص اعتبارات پروژه های سفر گفت: مهمترین اولویت دستگاههای جهاد کشاورزی منابع طبیعی ، راه و شهرسازی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری پیگیری تخصیص اعتبارات باید باشد که در برخی موارد پیگیری در سطوح ملی هم انجام شده اما تخصیص نیافته است.
در این جلسه دستگاهها گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های مربوط به مصوبات سفر و همچنین اعتبارات اختصاص یافته ارائه کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس