شما اینجا هستید

اخبار گنبد » درصورت صدور مجوز، شهرداری گنبدکاووس در رشته والیبال تیم‌داری خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از فارس گلستان، یحیی عباسی، بعدازظهر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در گنبدکاووس اظهارکرد: شورای اسلامی شهر در برکناری شهردار سابق، سید علی‌اصغر موسوی نقشی نداشت و این مطلب که در برخی از گروه‌ها و کانال‌های خبری و فضای مجازی منتشر شده است کاملا کذب است.
وی با اشاره به تیم‌داری رشته ورزشی والیبال توسط شهرداری گنبدکاووس تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر، اسپانسری و تیم‌داری، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس را عهده‌دار است و با توجه به منع قانونی، در حال رایزنی هستیم تا از طریق مدیران ارشد استانی و ملی این مشکل حل شود.

عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس خاطرنشان کرد: معاونت عمرانی وزارت کشور، در سال ۹۳ طی نامه‌ای به معاونت عمرانی استانداری‌های سطح کشور، تیم‌داری حرفه‌ای را توسط شهرداری‌ها منع می‌کند تا آنها از وظایف اصلی خود فاصله نگیرند.
وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان بازرسی به خاطر تیم‌داری شهرداری گرگان از بسکتبال و شهرداری گنبدکاووس از والیبال ورود کرده و نظارت کامل بر این موضوع دارد.
عباسی گفت: جلسات متعددی با حضور استاندار، اعضای شوراهای اسلامی شهر گرگان و گنبدکاووس و دو شهردار این شهرها برگزار شد تا راهکار عملی برای این کار ارائه شود.
وی بیان کرد: نتیجه این جلسات این شد تا مدیرکل ورزش و جوانان، نامه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان به استانداری ارائه دهد تا دو شهرداری گنبدکاووس و گرگان بتوانند به تیم‌داری و اسپانسری خود ادامه دهند.
عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ابرازکرد: در همین جلسه تماسی با مدیرکل ورزش و جوانان گرفته شد و وی قول داد تا شنبه این نامه تحویل استانداری شود.

وی افزود: بعد از تحویل نامه، شهداری و شورای اسلامی شهر، مجوز حضور تیم والیبال در لیگ‌برتر را خریداری و حمایت و تیم‌داری این رشته ورزشی را به بخش خصوصی واگذار می‌کند.
عباسی با اشاره به ۱۰ تیرماه روز گنبدکاووس یادآور شد: با توجه به اینکه در این ایام درگیر انتخابات ریاست جمهوری و ایام محرم بودیم، به مناسبت روز گنبدکاووس بعد از ایام سوگواری ماه صفر،جشنواره نور در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس