شما اینجا هستید

اجتماعی » امیرعلی لطیفی بطور رسمی بعنوان شهردار گنبدکاووس معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مهدی دهرویه در جلسه معارفه گفت: برای جبران عقب ماندگی‌های زیرساختی گنبدکاووس باید مدیران استانی و ملی اهتمام ویژه به این شهر در توزیع منابع اعتباری و امکانات داشته باشند.

وی بااشاره به موافقت وزارت کشور با ارتقای شهرداری گنبدکاووس به ۲ منطقه و چهار ناحیه شهری، اضافه کرد: این مهم فرصت خوبی برای رشد و توسعه شهری فراهم خواهد کرد که باید با برنامه‌ریزی اصولی از آن استفاده کرد.

دهرویه، ترافیک شهری و تکدی‌گری را از معضلات گنبدکاووس دانست و بر برنامه‌ریزی برای رفع این ۲ معضل از سوی مدیران تاکید کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به جایگاه شهرداری در تشیکلات اداری و در خدمات‌رسانی به مردم گفت: برای این نهاد خدماتی در قوانین موجود کشور، ۳۷۰ نوع وظیفه‌ تعریف شده که تحقق آن جز با همراهی و هم‌افزایی بین بخشی و فرابخشی امکان پذیر نیست.

سیدمحسن حسینی افزود: شهر ۱۷۰ هزار نفری گنبدکاووس به‌عنوان دومین شهر بزرگ گلستان، ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار وسعت خدماتی، هشت هزار و ۳۰۰ هکتار حریم شهری، ۱۱ هزار میلیارد ریال بودجه دارد که مدیریت شهری و نیز تامین و هزینه کرد بودجه آن بسیار سخت و نیاز به آدم‌های بزرگ و با برنامه دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس