شما اینجا هستید

دسته‌بندی نشده » برگزاری نخستین روز هفته ششم کورس بهارۀ سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس ازگنبدکاووس، روز نخست هفته ششم این مسابقات در روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه با شرکت ۸۱ راس اسب با سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در کلاس های «کلاس هندیکاپ، ،ری استریکتد، برنده و مبتدی و نبرده» در چهار دور هزار متری و چهار دور هزار و ۲۰۰ متری به رقابت پرداختند.
نتایج روز نخست هفته ششم کورس بهارۀ خرداد ماه ۱۴۰۳ به شرح زیر است:
دور اول ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۲سال ترکمن، مبتدی/نبرده»
در دور اول اسب «ماکان امامی» با چابکسواری مسعودچنگیزی پور، اسب «آرکا یالی رخشان» با چابکسواری یونس اورکلی و اسب «سقر رخشان» با چابکسواری بنیامین جرجانی به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور دوم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۳سال ترکمن، مبتدی/نبرده»
قهرمانی دور دوم به اسب «یانار داغ گز» با چابکسواری رامین قهرمانی رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «بایرام» با چابکسواری الله بردی طوئی تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «خان قوش قره جه» با چابکسواری متین جرجانی رسید.
دور سوم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۵»
در سومین دور مسابقات قهرمانی به اسب «یاد چکاوک» با چابکسواری محمد خوجملی رسید، نایب قهرمانی از آنِ اسب «میس پاور» با چابکسواری عرفان افق عطا شد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «شاداماد» با چابکسواری ابراهیم قره داشلی رسید.
دور چهارم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۳سال تروبرد، هندیکاپ کلاس ۳»
در چهارمین دور این مسابقات اسب «گان گانو» با چابکسواری کمال دالی جه عطا بر سکوی قهرمانی تکیه زد، شال و روپوش نایب قهرمانی بر گرده اسب «جاستیک» با چابکسواری عرفان افق عطا نشست و اسب «فوکوس بی» با چابکسواری بنیامین جرجانی مقام سوم را کسب کرد.
دور پنجم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال تروبرد، ری استریکتد کلاس۵»
قهرمانی دور پنجم به اسب «روتی تاپ» با چابکسواری امیرمختومی رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «جانی رو» با چابکسواری اله بردی طوئی تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «جم بابا» با چابکسواری عرفان افق عطا رسید.
دور ششم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، ری استریکتد کلاس۶»
در دور ششم اسب «ستاره تیپ» با چابکسواری کمال دالی جه عطا، اسب «ویستریا» با چابکسواری اله بردی طوئی و اسب «دلبرانه» با چابکسواری مومن بهادر به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور هفتم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال تروبرد، برنده»
در دور هفتم  هفته ششم اسب «الجیاد» با چابکسواری عرفان افق عطا، اسب «سیران» با چابکسواری آق اویلی بشگرد و اسب «ژوراسیا» با چابکسواری مومن بهادر به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور هشتم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال ترکمن، هندیکاپ کلاس ۵»در دور هشتم و پایانی روز نخست هفته ششم اسب «آتا قوش جابر» با چابکسواری رامین قهرمانی، اسب «عرشیان» با چابکسواری بنیامین جرجانی اسب «تاپار پرویز رخشان» با چابکسواری متین جرجانی به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
گفتنی است که در نخستین روز هفته ششم مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس، اسب‌های «آرزوی فرشید، ایل تای ماهری، ماکان ایزدی، بورگاس، کوارک، برنا و کیان عباسی» از حضور در مانژ و شرکت در مسابقات اعلام انصراف کردند.
#اسبدوانی
#ورزشی
#سوارکاری
#گنبدکاووس
#کورس_بهاره_گنبدکاووس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس