شما اینجا هستید

اخبار گنبد » روز نخست هفته پنجم مسابقات سوارکاری بهارۀ گنبدکاووس برگزار شد

 نخستین روز هفته پنجم این رقابت ها نیز در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۹ راس اسب باسه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در کلاس های «کلاس هندیکاپ، کلسیفاید، میدن آزاد و مبتدی و نبرده» در چهار دور هزار متری و چهار دور هزار و ۲۰۰ متری به رقابت پرداختند.
نتایج روز نخست هفته پنجم کورس بهاره ازدیبهشت ماه ۱۴۰۳ به شرح زیر است:
دور اول ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال ترکمن، هندیکاپ کلاس ۶»
در دور اول اسب «شیلان‌امید» با چابکسواری رضافهیمی، اسب «شهبد‌آریاسب‌یزدان» با چابکسواری علیرضا صالح پور و اسب «نوروز‌یاسین» با چابکسواری رامین قهرمانی به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور دوم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال ترکمن، هندیکاپ کلاس ۳»
قهرمانی دور دوم به اسب «رجال‌هورس» با چابکسواری بهرام بینایی رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «خان‌جاهد» با چابکسواری رامین قهرمانی تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «کارن‌حسین‌پور» با چابکسواری رضافهیمی رسید.
دور سوم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، میدن آزاد»
در سومین دور مسابقات قهرمانی به اسب «پاسکال» با چابکسواری رامین قهرمانی رسید، نایب قهرمانی از آنِ اسب «بوی‌گندم» با چابکسواری یاسرآموت شد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «سوبهار» با چابکسواری بنیامین جرجانی رسید.
دور چهارم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۶»
در چهارمین دور این مسابقات اسب «میس‌پاور» با چابکسواری مبین کم بر سکوی قهرمانی تکیه زد، شال و روپوش نایب قهرمانی بر گرده اسب «به نیا» با چابکسواری یونس اورکلی نشست و اسب «شاداماد» با چابکسواری ابراهیم قره داشلی مقام سوم را کسب کرد.
دور پنجم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۳سال تروبرد، مبتدی و نبرده»
قهرمانی دور پنجم به اسب «سرکان» با چابکسواری نادرصالح پور رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «ساچیل» با چابکسواری یاسین زارعی تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «شارلاتان» با چابکسواری امین محمدی رسید.
دور ششم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، کلسیفاید کلاس۷»
در دور ششم اسب «منظره» با چابکسواری بنیامین جرجانی، اسب «تاج بندر» با چابکسواری آق ایولی بشگرد و اسب «ایل شن» با چابکسواری یعقوب توسلی به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور هفتم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس ۵»
در دور هفتم و پایانی روز نخست هفته دوم اسب «لیدی سانگ» با چابکسواری عرفان افق عطا، اسب «مونو پالر» با چابکسواری محمد امین جرجانی و اسب «کامرون» با چابکسواری مبین کم به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.
دور هشتم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳سال تروبرد، هندیکاپ کلاس ۲»
در هشتمین دور مسابقات قهرمانی به اسب «سامرسانگ» با چابکسواری رامین قهرمانی رسید، نایب قهرمانی از آنِ اسب «کوارک» با چابکسواری اله بردی طویئ شد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «سلطانا بوی» با چابکسواری محمد خوجملی رسید.
گفتنی است که در نخستین روز هفته پنجم مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس، اسب‌های «ادرمن، ایون، توران بای سنگسار، سیتی استار، فلامینگو‌بازیار، گلدخت» از حضور در مانژ و شرکت در مسابقات اعلام انصراف کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس