شما اینجا هستید

اخبار گنبد » برنامه هفته نخست مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از فارس، با توجه به برنامه اعلام شده از سوی هیات سوارکاری شهرستان گنبدکاووس هفته نخست مسابقات اسبدوانی در سال جدید در روزهای پنجشنبه ،جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه با سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در مجموعه اسبدوانی شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.
روز نخست هفته اول کورس بهاره گنبدکاووس پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه با شرکت ۸۰ راس اسب باسه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در کلاس های «هندیکاپ ۷،۶،۵،ترکمن مبتدی،کلسیفاید استیکس» در هفت دور هزار متری در مجموعه اسبدوانی شهرستان گنبدکاووس به رقابت می پردازند.
روز دوم هفته اول اسبدوانی گنبدکاووس نیز در ظهر جمعه ۲۴ فروردین ماه با شرکت ۸۰ راس اسب باسه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در کلاس های «هندیکاپ ۲، ۴، ۵، ۷، میدن آزاد» در هفت دور هزار متری برگزار می شود.روز سوم و پایانی هفته اول رقابت های کورس بهاره گنبدکاووس نیز در روز شنبه ۲۵ فروردین ماه با شرکت ۷۶ راس اسب باسه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در کلاس های «هندیکاپ ۲، ۴، ۶، مبتدی» در هفت دور هزار متری به رقابت می پردازند تا پرونده هفته نخست این رقابت ها بسته شود.
گفتنی است که مسابقات کورس بهاره اسبدوانی گنبد کاووس در هفت هفته و در سه روز با رقابت اسب هایی از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون»تاپایان خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
منبع : فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس