شما اینجا هستید

استان گلستان » تیم ملی والیبال برفی با حضور ملی پوش گلستانی تقدیرشد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، ملی‌پوشان اعزامی تیم ملی والیبال برفی با حضور در دفتر رئیس فدراسیون والیبال با وی دیدار و گفت‌وگو کردند که در ادامه سید میلاد تقوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که والیبال ایران و به ویژه رشته والیبال برفی سال جدید را با مدال خوشرنگ و مقام نایب قهرمانی آغاز کرد که حاصل زحمات ملی پوشان این رشته ورزشی بود و این مدال نخستین مدال ورزش ایران در سال ۱۴۰۳ است. خوشحالم که والیبال ایران مدال را برای کشورمان کسب کرد.
رئیس فدراسیون والیبال ایران با بیان این‌که این اولین رویداد مهم والیبال برفی در آسیا بود که اسامی مختلفی از جمله قهرمانی آسیا و یا جاده ابریشم، نام داشت، تاکید کرد: نام مسابقات برای فدراسیون مهم نیست. اما این رقابت‌ها اینقدر اهمیت داشت که دبیرکل کفندراسیون والیبال آسیا پیگیر حضور تیم‌ها بود و برای فدراسیون ایران نیز این مسابقات اهمیت زیادی داشت.
وی با ابراز امیدواری برای هموار شدن مسیر والیبال برفی ایران در آینده، گفت: جا دارد از مسئولین کمیته برفی تشکر و قدردانی کنم زیرا در مسیر نهادینه کردن این رشته ورزشی در ایران تلاش زیادی کردند. همچنین از استان‌هایی که تورهای برفی برگزار کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
در ادامه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ضمن تشکر از حمایت های بی سابقه فدراسیون در اعزام و تشکیل تیم والیبال برفی، خواستار حمایت بیشتر فدراسیون از این رشته جذاب و جدید شدند.
گفتنی است مسابقات والیبال برفی چین قسمتی از چندگانه پروژه کمربند جاده ابریشم فدراسیون جهانی بود که چندی پیش کیاتیپون دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا با ارسال نامه ای از کشورهای آسیایی دعوت کرد تا در نخستین تورنمنت آسیایی والیبال برفی شرکت کنند. این رقابت‌ها با حضور تیم‌‌های ایران، فرانسه، چین یک، چین دو و چین سه از یکم فروردین در شهر ارومچی کشور چین آغاز و به مدت پنج روز پیگیری شد. آرمین کمی به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال برفی کشورمان به عنوان نماینده استان گلستان در تیم ملی والیبال برفی به همراه تیم ملی والیبال برفی مدال نقره این مسابقات را کسب کرد.
رئیس فدراسیون والیبال در پایان این نشست دستور پرداخت پاداش به بازیکنان تیم‌های ملی والیبال برفی ایران برای کسب مقام نایب قهرمانی را صادر کرد. وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال و محسن ترابی سرپرست دبیری نیز در این نشست حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس