شما اینجا هستید

سوارکاری » نتایج روز سوم هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس مشخص شد
گروه : سوارکاری

برگزاری روز سوم هفته هجدهم و قهرمانی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس+نتایج

 

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از ایسنا،سومین روز مسابقات هفته هجدهم و پایانی (قهرمانی) پاییزه-زمستانه شهرستان گنبدکاووس با رقابت ۹۱ راس اسب از سه نژاد «ترکمن،تروبرد و دوخون» در هشت دور شامل سه دور هزار و ۷۰۰ متری،دو دور هزار ۲۰۰ متری،دو دور هزار متری و یک دور دو هزار و ۲۰۰ متری در کلاس های «کاندیشن استیکس،میدان آزاد،برنده،ایران کاپ و کلاس هندیکاپ»در مجموعه سوارکاری گنبد برگزار شد.

دور اول ۲۲۰۰ متر «+۳ سال ترکمن،کاندیشن استیکس»
درنخستین دور این مسابقات اسب «یادگارجهاد» با چابکسواری رامین قهرمانی مقام نخست را کسب نمود،جایگاه دوم نیز اسب«کاپیتان کلاته» با چابکسواری امین محمدی از آن خود کرد و درنهایت جایگاه سوم به اسب «آدبیک» با چابکسواری آرمین آق آتابای رسید.

دور دوم ۱۰۰۰ متر«+۳سال دوخون،هندیکاپ کلاس۷»

دومین دور این مسابقات با قهرمانی اسب «تندناز» با چابکسواری بنیامین جرجانی،جایگاه دوم این دور نیز به اسب «بندر بندر» با چابکسواری رضا ایمری و در نهایت مقام سوم نیز از آن اسب «مایاگل» با چابکسواری بهرام بینایی به پایان رسید.

دور سوم ۱۰۰۰ متر «+۳ سال دوخون،هندیکاپ کلاس۵»
سومین دور با قهرمانی اسب «ماندانا»با چابکسواری محمدخوجملی،نایب قهرمان اسب «مایکل»با چابکسواری ابراهیم قره داشلی و در نهایت جایگاه سوم به اسب «یاد چکاوک» با چابکسواری بهرام بینایی رسید.

دورچهارم ۱۲۰۰ متر «+۳ سال تروبرد،میدان آزاد»
چهارمین دور این مسابقات با قهرمانی اسب «الجیاد» با چابسکواری یونس اورکلی،نایب قهرمانی اسب «دلفی آچا» با چابکسواری کیوان قلرعطا و اسب «آریان» با چابکسواری محمدخوجملی مقام سوم را کسب نمودند.

دورپنجم ۱۲۰۰ متر «+۳ سال تروبرد،برنده»
قهرمان دور پنجم به اسب «میست نایت» با چابکسواری کمال دالی جی عطا رسید،نایب قهرمان نیز اسب «تاواسکرت» با چابکسواری بنیامین جرجانی و جایگاه سوم نیز به اسب «تریموف» با چابکسواری محمدخوجملی کسب نمودند.

دور ششم ۱۷۰۰ متر «+۴سال دوخون،ایران کاپ»
قهرمان دور شش به اسب «فوکوس نورا» با چابکسواری محمدخوجملی رسید،نایب قهرمان نیز اسب«آلپار» با چابکسواری امین محمدی و جایگاه سوم نیز به اسب «تکتاز» با چابکسواری کیوان قلر عطا کسب نمودند.

دور هفتم ۱۷۰۰ متر «+۴ سال تروبرد،ایران کاپ»
قهرمان دور هفتم به اسب «بلاتو» با چابکسواری کمال دالی جه عطا رسید،نایب قهرمان نیز اسب «بنفیت» با چابکسواری رامین قهرمانی و جایگاه سوم نیز به اسب «دینامیت» با چابکسواری یونس اورکلی کسب نمودند.

دور هشتم ۱۷۰۰ متر «+۳ سال ترکمن،هندیکاپ کلاس ۳»
قهرمان دور هشتم به اسب «خان جاهد» با چابکسواری رامین قهرمانی رسید،نایب قهرمان نیز اسب «بایدآق کهری» با چابکسواری یونس اورکلی و جایگاه سوم نیز به اسب «دایان حبیبلی» با چابکسواری موسوی محمدی کسب نمودند.

 

به گزارش ایسنا،در سومین روز هفته هجدهم مسابقات کورس پاییزه_زمستانه گنبد کاووس، اسب های «گل جمال صوفیان،قلیچ بابا،آرکاداش،آلبارس یوسف رضا» از حضور در مانژ و شرکت در مسابقات اعلام انصراف کردند.
همچنین آقایان رامین قهرمانی،محمد خوجملی،کمال دالی جه عطا هر سه چابکسوار با قهرمانی در دو دور در هفته هجدهم کورس پاییزه-زمستانه، عنوان چابکسواران برتر روز سوم را از آن خود کردند.
رامین قهرمانی در دورهای اول، هشتم روز سوم به ترتیب با اسب های «یادگارجهاد»، «خان جاهد»،محمدخوجملی در دورهای سوم،ششم روز سوم به ترتیب با اسب های «ماندانا»، «فوکوس نورا» و کمال دالی جی عطا در دورهای پنجم و هفتم روز سوم به ترتیب با اسب های «میست نایت»، «بلاتو» به قهرمانی رسیدند.
خبرنگار: عادل خدرخوجه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس