شما اینجا هستید

اخبار گنبد » ارمشی: با بازیکنان جوان مقابل گیتی پسند حاضر شدیم

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، احد ارمشی پس از شکست مقابل نماینده اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه بر اینکه پلی اوت نماینده گنبد قطعی شده بود و یکسری از بازیکنان مصدومیت‌های خفیفی داشتند، با تیم جوانان مقابل گیتی‌پسند حاضر شدیم.

مربی والیبال گنبدکاووس افزود: بازی خوبی مشاهده کردم، با اشتباهاتی که در ست آخر داشتیم نتیجه بازی واگذار کردیم و این پیروزی را به مجموعه گیتی‌پسند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد، بازیکنان جوان شهرداری گنبد امروز در مجموع خوب کار کردند. با توجه به بی‌تجربگی، مسافت طولانی و سختی سفر، در دو ست نخست خوب کار نکردیم، اما در ست آخر خوب کار کردیم و روی یک اشتباه نتیجه را واگذار کردیم.

سعید عقیلی سرمربی گیتی پسند:

بازی خوبی بود، بازیکنانم مسابقه را مقابل شهرداری گنبد که با تیم کامل خود در بازی شرکت نکرده بود، رها نکردند. به این برد نیاز داشتیم، امیدوارم هفته آینده یک بازی عالی مقابل فولاد سیرجان از خود ارائه دهیم. ابوالفضل مهدیان از پدیده های لیگ برتر می‌باشد که در مسابقه امروز به او بازی دادیم تا بیشتر دیده شود و در مسابقه‌های پیش رو بیشتر از این بازیکن جوان استفاده کنیم. امسال شرایط بسیار خوبی داریم و در جایگاه چهارم قرار گرفتیم، با تیم دوم و سوم فاصله چندانی نداریم. باید ببینیم این هفته و هفته آینده چه نتایجی کسب می‌شود و صاحب چه جایگاهی می‌شویم.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس