شما اینجا هستید

اخبار گنبد » شرایط دشوار نمایندگان گلستان؛صعود به پلی آف و فرار از پلی اوت والیبال

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از فارس؛در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری گنبد در سالن گهر روش شهر سیرجان میهمان تیم صدرنشین رقابت ها خواهد بود،تیم فولاد سیرجان که با ۱۸ برد و ۵۲ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر است بابت این دیدار نگرانی خاصی ندارد.

اما شهرداری چی های گنبدی که با ۷ برد و ۲۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد و باید تمام تلاش خود را برای بهبود جایگاه خود در جدول و فرار از پلی اوت انجام دهد. دور رفت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان عطایی انجام شده و شهرداری گنبد در این دیدار در تلاش برای جبران این شکست است.

دیگر نماینده استان گلستان یعنی پاس گرگان با ۱۱ برد و ۳۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول است که در صورت برد در این بازی و باخت چادرملو برابر شهداب، می‌تواند در جمع ۸ تیم برتر قرار گیرد. دور رفت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع پاسی‌ها رقم خورده است و طبیعت به دنبال انتقام در دیدار خانگی است.

علت برگزاری زود هنگام هفته بیست و ششم به شرح زیراست:
سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی نظرسنجی با مدیران باشگاه‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران در سال ۱۴۰۲ در خصوص ادامه لیگ برتر با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و عدم تعیین میزبان مسابقات باشگاه‌های آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا و کمبود زمان مناسب جهت انجام اقدامات منجر به معرفی و حضور قهرمانی لیگ برتر در این مسابقات، همچنین فشردگی برنامه تیم ملی به منظور حضور شایسته در لیگ ملت‌ها تصمیم گرفت مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر را در تاریخ یکشنبه ۶ اسفند برگزار کند.
پایان پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس