شما اینجا هستید

اخبار گنبد » مجهزترین آکادمی والیبال در سطح کشور، در گنبدکاووس افتتاح خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در گفت و گو با روابط عمومی اداره کل ازاجرای برنامه های ورزشی وافتتاح چند پروژه عمرانی درایام الله دهه مبارک فجر خبر داد .

برزمینی گفت :به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و بخش ها وهیئت های ورزشی و تشکل های مردم نهاد ، بالغ بر ٣٠٠ برنامه فرهنگی و ورزشی در سراسر استان اجرا خواهد شد .

وی برگزاری جشن انقلاب در کلیه شهرستان ها، افتتاحیه مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی استان، پیاده روی همگانی همراه با پخش زنده از شبکه ۳ در شهرستان بندرترکمن ، اجرای مراسم رسم جوانمردی و تجلیل از باشگاه های برتر استان و جشنواره ملی «دریادها» در راستای توجه به دریا، تالاب ها و اقتصاد دریا محور را از شاخص ترین آن ها برشمرد .

بیشتر بخوانید:

گنبدکاووس در مسیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان

سکانداری والیبال گنبد برای نیم فصل دوم لیگ برتر به حبیب کوزه لی رسید

جدول لیگ برتر والیبال ۱۴۰۲

ایشان همچنین در ادامه این گفت و گو و در مورد افتتاح پروژه های عمرانی در این ایام افزود : مراحل تکمیل ۶ پروژه ورزشی به پایان رسیده است . این پروژه ها شامل آکادمی والیبال گنبدکاووس، چمن مصنوعی استادیوم قاندومی بندرترکمن، سالن ورزشی روستای شفیع آباد رامیان، سالن ورزشی روستایی چن سبیلی آق قلا، سالن مهدی آباد علی آباد کتول و چمن مصنوعی مینی فوتبال خوجه لر بندرترکمن با اعتباری بالغ بر ١٠٠ میلیارد تومان در دهه مبارک فجرافتتاح وبه بهره برداری می رسد .

در پایان مدیر کل ورزش و جوانان استان دهه فجر را نماد غرور ملی و نقطه عطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد و عنوان کرد جامعه ورزش استان با عزمی راسخ و اراده ای آهنین در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و با حضور پرشورخود خط بطلانی برتمامی نقشه ها وآرزوهای دشمنان اسلام و نظام خواهند کشید .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس